• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Ik vond Carlisle's conclussie fout. Ik had geen fout gemaakt maar Vladimir. Hij werd verliefd op een meisje waar hij geen liefde van kon krijgen. Ik schudde zonder twijfel nee. 'Nee, je hebt het helemal fout Carlisle. Ik voel me hier fijn en Vladimir heeft me al iets duidelijk gemaakt in Forks. Hij verkoos mij voor Elena een meisje waar hij geen liefde van terug zou krijgen. Dat wat Vladimir had gedaan was het beste in mijn leven. Daardoor ging ik naar Dubai om een nieuw leven op te bouwen en wat doen jullie? Jullie verpesten het weer.' Zei ik erg geirriteerd. Vlad hadhet eerder moeten zien. Hij had me laten gaan en ik draaide de tijd niet terug. Ik wou gelukkig worden met Rayaa.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam Uley
    Ik verschoot heel even, maar Emily deed het snel en in één keer goed, dus dat viel gelukkig mee. Mijn been zou pijnlijker worden, die botten waren een stuk groter.
    "Elena en Avery moeten hierbuiten blijven. Embry is mijn... hij werkt eigenlijk voor me. In de roedel. Ik ben zijn leider en soms hebben die een meningsverschil. Daar hebben zij niets mee te maken. Embry mag gaan uithuilen bij Elena, maar ik wil Avery niet meer in de buurt hebben als ik wolf ben. Ik wil niet dat ze me zo ziet. Het zou me niets verbazen als ze doodsbang voor me wordt,' mijn stem werd steeds zachter en kleiner. Ik had bijna gezegd Embry is mijn broer, maar dat was hij niet meer. Daarvoor was er nu teveel kapot gegaan tussen ons en dan had ik het niet over botten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Ik trok Rayaa naar me toe, maar nie op een gedwongen manier maar zachtjes en soepel. ik vond het vereselijk dat Rayaa dit moest horen. Waarom moesten me ook perse zoeken? Dat hadden ze eerder moeten realiseren voordat ik weg was gegaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    "Probeer je dan eens in Vladimirs standpunt te zetten. Hoe denk je dat het voor hem is, verliefd worden op iemand die je niet kunt bereiken? Je hebt geen controle over je gevoelens, Stefan, dat weet jij ook wel. En als mensen verliefd zijn, doen ze de vreemdste dingen."
    Ik snapte dat Stefan boos was, heel goed zelfs, maar ik wilde niet dat hij een familieband opgaf voor liefde. Familie gaat voor, dat vond ik altijd al. Mijn familie was me ook meer dan dierbaar, ze waren mijn hele leven. Als één van hen iets overkwam, zou ik me geen raad meer weten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik sloeg mijn armen over elkaar. ''Ik kan haar niets verbieden, of thuis vasthouden, of wat dan ook. Ze vind het leuk om met Jacob en Renesmee in de bossen te spelen, of wedstrijdjes met Seth, Quil en Embry te rennen. Ze is je dochter en zou net als ik nooit bang voor je worden. Ze word alleen maar bozer wanneer je haar wegduwt. Zo is haar leven, je kunt haar dat niet ontnemen.'' Ik zuchtte diep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stefan.
    Even werd ik geraakt door Carlisle's worden dat was ook even te zien. Ik veranderde mijn houding en ging weer gewoon staan zoals ik altijd stond. Ik weet dat liefde niet in controle te houden is. Ik zou normaal nooit verliefd worden op een "'mens", maar bij Rayaa had ik geen keus ik zou voor haar sterven als het moest. Zelfs Familie kon niet tippen aan haar zij was alles wat ik nodig had. Vladimir deed er niet meer toe. Het was voorgoed over tussen ons en als hij uit Jaloezie Rayaa zou doden zou ik zelf zelfmoord plegen na mijn eigen broer gedood te hebben.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam Uley
    Ik sloeg mijn goede, niet ingespalkte arm om haar heen en trok haar naar me toe.
    'Je hebt gelijk. Ze groeit op. De tijd dat we 'nee' kunnen zeggen en ze daarnaar luistert is voorbij.' fluisterde ik.
    Ik kon haar dit niet meer verbieden. Ik moest mezelf maar aanpassen.
    'Maar lief, hoe moet ik dat doen met Embry? Avery springt er steeds tussen en Jacob... en Lucy. Ik weet het niet meer.' ik zuchtte diep.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    Ik zag Stefan denken. Hij was echt niet van plan terug te komen en Vladimir te vergeven. Ik schudde verslagen mijn hoofd.
    "Je maakt een fout, Stefan, een grote fout. Ik kan nu niets meer doen om je over te halen, maar als je ooit terug wilt komen, dan staat de deur van Villa Cullen altijd open."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlachte. ''We moeten Lucy bij Sue brengen. Die moet haar binnen houden. Voor haar vijftiende wil ik haar niet in de Roedel, echt niet, Sam. Renesmee kan Jacob wel ompraten. En als ik nou eens met Embry of Elena ga praten? En Avery.. Tjha. Ze is een puber. Ze houd van rondspringen in het bos, en wegsneaken. En het ironische is dat dat niet te verbieden valt met zo'n omgeving.'' Lachte ik zachtjes, en gaf hem toen nieuwe pijnstillers aan, waarna ik mijn handen op zijn been legde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stefan.
    Ik was boos op Carlisle nu. 'Ik maak een Fout?! IK MAAK EEN FOUT?! O nee Vladimir maakte een fout een paar dagen geleden. Hij deed iets dat is de oorzaak waardoor ik vertrok en dit is het gevolg.' Zei ik boos. Het was nu mijn schuld? Carlisle bekeek het maar volgends mij wist hij niet eens wat er was gebeurt. Ik zag nu ook Vladimir verslagen kijken, maar Carlisle wou iets zeggen ik zag het in zijn ogen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam Uley
    "Ik kan zelf ook wel met Jacob gaan praten. Hij is tenminste wel voor rede vatbaar. En Avery... ik ga ook met haar praten. Niet om haar iets te vertellen, maar ik wil haar meer vertellen over mijn taken als alfa en de roedel, zodat ze het misschien beter begrijpt. Ik heb het gevoel dat de band tussen mij en Avery lang niet zo sterk is als zou moeten," ik zuchtte verdrietig. Ik zat al een tijdje met die gedachten.
    "En Lucy in de roedel? Ze kan Embry's plaats wel innemen," ik mompelde het maar wist zeker dat Emily het gehoord had. Ze legde haar handen op mijn benen en ik wist dat ik nu ging boeten voor die laatste zin.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    "Nee ik ken niet alle details, Stefan, maar ik vind gewoon dat je niet je familie moet opgeven. Je familie heb je voor altijd. Geef Vladimir nog een kans, daarvoor hoef je dit meisje niet op te geven."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik liet mijn handen zakken en zuchtte. Eerst wilde ik slaan op dat bot maar.. Nee. ''Lucy is tíén. Een meisje. Zou jij Avery met je laten meevechten? En die is ouder. Nee, Sam. Ik zal er op toezien dat ze pas weer veranderd wanneer ze het aankan.'' Met die woorden sloot ik het af, ik wilde geen gemaar. Embry bleef, Lucy moest ouder worden. Klaar. Daarna brak ik zijn been. Snel en zo zacht mogelijk, waarna ik er een kus op drukte, en hem inspalkte. Zo.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik moet gaan D: ik ga slapen of mijn moeder pakt me IPod af xD morgen afmaken als Manon met Vlad Tanya en Rayaa er is?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oké, maar ik ben er waarschijnlijk morgen niet omdat ik naar de film ga. Dus ik ben er dan 's avonds pas weer. Maar ja, slaap lekker <3]

    Sam Uley
    Ik kreunde even toen ze mijn bot brak, maar tijdens het inspalken kreeg ik mijn kaken weer van elkaar.
    "Natuurlijk laat ik Avery niet meevechten! Ze is mijn dochter! Maar die Lucy, die is wolf, die vecht al jaren en ze is voor niemand bang. Ze dook zo tussen mij en Embry in en heeft me zelfs gekrabt! Ze is me gevolgd toen ik wegrende en als zij er niet was, dan was ik hier nu ook niet meer."
    Ik wist niet waarom ik die kleine verdedigde, want ik vond haar bloedirritant.
    "Hè sorry, ik blijf er ook maar over doorgaan. Laten we het nu maar vergeten, oké? Ik ga kalmeren, Embry een tijdje niet meer zien en heel veel met Avery praten en tijd met jou doorbrengen. Dan komt alles weer goed," vervolgde ik op een veel zachtere toon.
    "En bedankt dat je weer rechtzet." ik grijns halfjes en overlaad haar gezicht dan met kusjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen