• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Sorry dat ik steeds laat reageer maar bij mij laden jullie antwoorden pas 5 minuten na de tijd die eropstaat xD]
    Lucy.
    Een beetje teleurgesteld pakte ik haar hand vast, maar al snel vergat ik dat. Ik huppelde naast haar. Mijn helemaal in klitten zittende haar bewoog mee met mijn gehuppel. Ik mocht Emily wel ze was een goede moeder ze was snel bezorgt. Ik dacht even aan mijn moeder die me vroeger alleen maar sloeg. Een traan liep over mijn wang ik hoopte dat Emily het niet zou zien, maar ze zag het. Ze stond stil en draaide zich naar me toe en hurkte voor me neer. 'Wat is er?' Zei ze verbaasd terwijl ze mijn traan wegveegde.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Emily
    Ik zag haar huilen, en hurkte voor haar neer. 'Wat is er meis?' Glimlachte ik, terwijl ik haar optilde en vragend aankeek. Thuis zou ik haar eens fijn verwennen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Als eerste liep ik terug naar ons huis, waar Avery's geur het sterkst was. Daarna volgde ik die, op rustig tempo, zodat ik even goed kon nadenken over wat ik tegen haar kon gaan zitten.
    Zo'n gesprek tussen vader en dochter kon twee kanten op; of hun band werd sterker, of het eindigde in een ruzie.
    Ik ging natuurlijk alles op alles zetten om dat laatste te voorkomen, maar ze werd wel langzaam puber.
    De geur leidde me naar de kliffen en ik zag haar bovenop de hoogste. Ze zat met haar benen over de rand.
    Ik veranderde meteen terug, trok mijn broek aan en rende omhoog.
    Ik kwam vlak achter haar terecht en ze had me nog niet gehoord.
    "Avery?" vroeg ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucy.
    Ik werd opgetild en gedragen terwijl ik mijn tranen wegveegde. 'Nee er is niets ik dacht aan mijn moeder die is nooit aardig tegen mij geweest. Ik dacht daar even aan toen ik jou zag. Ik dacht dat familie en een gezin bestonden om uitelkaar te gaan.' Zei ik snikkend. Al snel verdwenen mijn tranen en leunde ik op Emily's schouder. Een schouder om uit te huilen heb ik nog nooit gehad, maar wat voelde het fijn.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Avery
    Ik was diep in gedachten verzonken toen ik ineens mijn naam hoorde en opschrok. Ik schrok zo erg dan ik voorover over de rand viel en spartelend in het water terecht kwam. Het was zo koud! Toen ik weer boven kwam voelde ik een golf over me heenslaan, die mijn longen vulde met ijskoud water waarmee ik proestend op de bodem terecht kwam.

    Emily
    'Meisje toch,' Murmelde ik zacht, en aaide over haar rug. 'Kom, dan ga je eerst in bad, daarna gaan we muffins eten en daarna ga jij een hoop slaap inhalen.'' Knikte ik, terwijl ik over haar haren aaide.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 11:51 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik zag hoe ze van schrik voorover viel en zonder aarzelen dook ik haar achterna. Ik zag haar hoesten en proesten en meegesleurd worden naar de bodem en met een paar snelle slagen was ik bij haar.
    Ik greep Avery vast, trok haar boven water en ging toen zo snel ik kon naar land, waar ik haar neerlegde.
    "Avery? Ave? Kun je me horen?" riep ik bezorgd. Alsjeblieft Avery, antwoord..


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucy.
    Ik knikte ik wou niets lievers dan even ontspannen. Ik had geen idee waarneer ik de laatste keer echt in bad was geweest met shampoo ik deed alles om te overleven. Ik ging gewoon in bad in een meer of beekje. Maar dit was na een lange tijd mijn eerste warme bad in tijden. Mijn maag rammelde en mijn ogen vulde zich met slaap. Ik was moe erg moe dat had ik niet gemerkt toen de adealine door mijn aderen gierde.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Avery
    Ik hoeste water uit mijn longen, en knipperde toen wat wazig met mijn ogen. Inplaats van het strand zag ik allemaal wazige strepen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik ben wakker dus Didyme Esmé en Stefan ook. Kan ik ergens bij komen? of kan ik eigelijk niets doen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    Eenmaal thuis liet ik het ad vollopen, en pakte ik kleding van Avery die te klein voor haar waren. ''Moet ik bij je blijven?'' Glimlachte ik terwijl ik haar kleding op een hoopje gooide.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik rolde Avery op haar zij, zodat het water uit haar longen kon stromen.
    "Ademhalen, lieverd, blijven ademhalen," zei ik tegen haar. Ik was nog nooit zo bang geweest, geloof ik.
    Ik zag haar nog meer hoesten en knipperen met haar ogen. "Goed zo, Ave, blijven ademen. Hoest alles er maar uit."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Nou, Stefan staat nog steeds tegenover Carlisle maar daar hebben we niet veel aan omdat Manon/Vladimir er niet is. :x]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Avery
    Ik hoestte alles, of in iedergeval zoveel mogelijk water eruit, zodat ik wat haperig kon ademhalen. Moeizaam opende ik mijn ogen en bekeek Sam. ''Laat me nooit meer schrikken.'' Mompelde ik schril.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy
    Ik stapte in bad en zag dat Emily kleding bracht voor mij. 'Wil je dat ik bij je blijf.' Vroeg Emily lief. 'Nee Danku Emily ik wil u niet verder tot last zijn. Ik denk dat ik het wel red zo kunt u Sam of Avery zoeken.' Zei ik zacht ik had misschien het laatste niet moeten zeggen


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Zou ik misschien iets kunnen doen met Esmé of Didyme??]


    I'm finally back, Finally after a Year break