• Als ik naar iets in mijn 'ingelogd als' lijstje wil gaan moet ik altijd lang zoeken, want ik ben een lompaard. Dus, waarom niet alles sorteren op alfabet? Dus bijvoorbeeld: (Mijn Pro laten we bovenaan staan.)

    Mijn Profiel
    Mijn Abonnementen
    Backup Maken
    Mijn Beta Aanvragen
    Mijn Bladwijzers
    Mijn Blog
    Mijn Credits
    ...

    Welja, je snapt me wel. En anders, alles wat je bij 'Mijn Dashboard' vind moet weg uit die 'ingelogd' als'.
    Ofwel beide suggesties ofwel één van deze twee. :-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, alsjeblieft niet. Ik ben dit nu gewend, straks raak ik nog helemaal in de war 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind de volgorde waarin het staat logisch.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tegen, ik vind het zo wel handig. En ik denk niet dat het zo veel moeite is om naar het juiste te zoeken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat eerste, op alfabetische volgorde, vind ik fijn, alleen zou ik instellingen onderaan laten staan, inbox op dezeldfde plek en profiel ook bovenaan laten staan.
    En alles wat je bij 'mijn dashboard' vind weglaten uit de lijst, daar ben ik op tegen, want dan moet je zoveel klikken en zoeken en dat ik irritant...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eh ik vind het niet zeer noodzakelijk eigenlijk?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    iPotter schreef:
    Tegen, ik vind het zo wel handig. En ik denk niet dat het zo veel moeite is om naar het juiste te zoeken.

    Ik wel, ben altijd lang aan 't zoeken en dan geraak ik gefrustreerd. Alfabetisch is toch veel handiger! :s


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bro schreef:
    Eh ik vind het niet zeer noodzakelijk eigenlijk?

    't Is makkelijker te vinden dan...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind 't wel een goed idee.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Bro schreef:
    Eh ik vind het niet zeer noodzakelijk eigenlijk?


    I can't even think straight.

    Moffeltje schreef:
    (...)
    Ik wel, ben altijd lang aan 't zoeken en dan geraak ik gefrustreerd. Alfabetisch is toch veel handiger! :s

    Maar dan vindt iedereen iets anders handiger, je kunt het niet altijd gaan aanpassen. Buiten als je het persoonlijk zou kunnen instellen, maar ik weet niet of dat mogelijk is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Maar dan vindt iedereen iets anders handiger, je kunt het niet altijd gaan aanpassen. Buiten als je het persoonlijk zou kunnen instellen, maar ik weet niet of dat mogelijk is.


    Dat vind ik persoonlijk een beter idee dan. ^^
    (dat wat ik rood gemaakt heb)
    Hoewel ik het ook goed vind zoals het nu al is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sorry, maar wat maakt het in gódsnaam uit wat de volgerde is van die dingen?

    Ik ben ook altijd 10 uur bezig met het zoeken naar iets, dus alfabetische volgorde zou wel makkelijk zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn blog, vragenlijsten, abonnementen en zo mogen wel op volgorde, maar Mijn profiel, instellingen en logout moeten wel blijven. Anders kan een mens daar nog uren achter zoeken. :'D


    Let the Night embrace you

    Nee doe niet! Ik weet nu waar alles staat x)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"