• Als ik naar iets in mijn 'ingelogd als' lijstje wil gaan moet ik altijd lang zoeken, want ik ben een lompaard. Dus, waarom niet alles sorteren op alfabet? Dus bijvoorbeeld: (Mijn Pro laten we bovenaan staan.)

    Mijn Profiel
    Mijn Abonnementen
    Backup Maken
    Mijn Beta Aanvragen
    Mijn Bladwijzers
    Mijn Blog
    Mijn Credits
    ...

    Welja, je snapt me wel. En anders, alles wat je bij 'Mijn Dashboard' vind moet weg uit die 'ingelogd' als'.
    Ofwel beide suggesties ofwel één van deze twee. :-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pusheen schreef:
    Mijn blog, vragenlijsten, abonnementen en zo mogen wel op volgorde, maar Mijn profiel, instellingen en logout moeten wel blijven. Anders kan een mens daar nog uren achter zoeken. :'D


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Caine schreef:
    Nee, alsjeblieft niet. Ik ben dit nu gewend, straks raak ik nog helemaal in de war 8D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Reassurance schreef:
    Ik vind de volgorde waarin het staat logisch.

    + ik vind het handig dat alles daar wel staat, omdat ik mijn dashboard niet zo heel vaak gebruik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Alfabetisch zou handig zijn, maar er is ook wel een rede dat Rutger voor deze volgorde heeft gekozen. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb er ook wel last mee, maar zo erg vind ik dat nu niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pusheen schreef:
    Mijn blog, vragenlijsten, abonnementen en zo mogen wel op volgorde, maar Mijn profiel, instellingen en logout moeten wel blijven. Anders kan een mens daar nog uren achter zoeken. :'D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Pusheen schreef:
    Mijn blog, vragenlijsten, abonnementen en zo mogen wel op volgorde, maar Mijn profiel, instellingen en logout moeten wel blijven. Anders kan een mens daar nog uren achter zoeken. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nee, ik ben nu aan dit gewend. dus alsjeblieft niet (joehoe)


    Ivar Oosterloo.

    Liever niet, dat is echt een gewoonte nu zo, als je zelf de volgorde kan istellen zou het wel leuk zijn natuurlijk (of dat je kan kiezen wat jij er allemaal in wilt hebben staan), maar het automatisch alfabetisch veranderen wil ik niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Caine schreef:
    Nee, alsjeblieft niet. Ik ben dit nu gewend, straks raak ik nog helemaal in de war 8D


    <3

    Reassurance schreef:
    Ik vind de volgorde waarin het staat logisch.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Caine schreef:
    Nee, alsjeblieft niet. Ik ben dit nu gewend, straks raak ik nog helemaal in de war 8D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Moffeltje schreef:
    Ik wel, ben altijd lang aan 't zoeken en dan geraak ik gefrustreerd. Alfabetisch is toch veel handiger! :s

    Hoe kan je daar nou weer lang naar moeten zoeken. Zoveel opties zijn er niet.
    Ik ben tegen, ik ben gewend aan hoe het nu staat en vind het fijn.
    Wat maakt het nou uit of het in alfabetische volgorde staat of niet? Het is toch niet zo moeilijk om tussen die 22 links te kijken welke je moet hebben?


    Winter is coming.

    Caine schreef:
    Nee, alsjeblieft niet. Ik ben dit nu gewend, straks raak ik nog helemaal in de war 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ctrl - F -> Tik in abonnementen o.i.d. ?


    Life is hard and then we die