• Hoi. (:
    Ik zie vaak topic over meetings, maar die zijn voor mij altijd ver weg.

    Nou had ik dus het idee om er misschien eentje te organiseren in/of in de buurt van Den Haag. Ik woon zelf in Zoetermeer, dus dat kan ook. Maar ik denk dat Den Haag misschien makkelijker is.

    Ik vroeg me nu dus even af; Wie woont er in/of in de buurt van Den Haag? En wie van jullie zou het leuk vinden om een keer te meeten? (:

    Edit: Ik weet nog geen datum, plek of activiteit. Maar dat zal ik bedenken als er veel mensen zijn die willen komen.


    Wat willen jullie liever? In een vakantie of gewoon in een weekend. Iemand een suggestie voor een datum dan?
    Als jullie in de vakantie willen, dan denk ik ergens in de kerstvakantie? Hoewel dit soms wel een drukke tijd is met al die feestdagen enzo.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:14 ]


    Winter is coming.

    Ik woon aardig dichtbij, maar houd eigenlijk niet zo van meetings :')


    As travars

    Twente (cat) dus dat wordt hem niet


    Don't dream your life, but live your dream!

    Le kijk op ns.nl
    Le WTF 35 euro?! Dat gaat 'm niet worden..


    I'd rather die than be famous.

    Ik woon in West-Friesland, dus opzich niet heel ver weg. Ik heb alleen een verschrikkelijke hekel aan treinen (cat).


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Ik woon in West-Friesland, dus opzich niet heel ver weg. Ik heb alleen een verschrikkelijke hekel aan treinen (cat).


    Ga te paard dan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik woon te ver weg (joehoe)


    -

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ga te paard dan :Y)


    Als mijn paard buiten is, gaat hij schapen aanvallen :').
    ot; het ligt een beetje aan de datum. Heb het redelijk druk op het moment.


    i put the fun in funeral

    Roux schreef:
    Friesland FTW. (joehoe)

    Positive schreef:
    Ik woon in Den Haag, voor mij is het geen probleem als ik weet waar en wanneer :')


    Iman, als jij komt, kom ik zeker weten! :3 Ik woon ook in Den Haag en zit op dezelfde school als haar, dus ik kan wel denk ik. Alleen ff een goede smoes bedenken voor mijn ouders en dan is het goed. c:


    wth.

    PinkiePie schreef:
    Als mijn paard buiten is, gaat hij schapen aanvallen :').
    ot; het ligt een beetje aan de datum. Heb het redelijk druk op het moment.

    haha, waarom valt ie schapen aan? ;D Mijn paard wordt gewoon sowieso soms nogal wild als ik met m van de boerderij af ga. Dan gooit ie me eraf en rent ie terug naar stal. Raar beest. (:


    Winter is coming.

    Wat willen jullie liever? In een vakantie of gewoon in een weekend. Iemand een suggestie voor een datum dan?
    Als jullie in de vakantie willen, dan denk ik ergens in de kerstvakantie? Hoewel dit soms wel een drukke tijd is met al die feestdagen enzo.


    Winter is coming.

    Den haag even denken waar dat ligt...
    eum te ver

    STUDIO schreef:
    (...)
    haha, waarom valt ie schapen aan? ;D Mijn paard wordt gewoon sowieso soms nogal wild als ik met m van de boerderij af ga. Dan gooit ie me eraf en rent ie terug naar stal. Raar beest. (:


    Hij is gewoon vreemd, gewoon vreemd :W. Ja, hij is sowieso ook niet erg makkelijk buiten :'D. Hij gaat heel erg aan het bit hangen en houdt zijn rug gespannen. Maar met ponykamp gaan we altijd het strand op, met paarden die het gewend zijn. Zo. Awesome :9~.


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Kom naar de meeting, dan kom ik ook :Y)

    Misschien. (joehoe)
    Moet ik even zo'n goedkoop treinkaartje halen. :Y)
    En dan moet ik twee uur in de trein! D:
    Dus ik kom alleen als je lief doet, anders niet. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    PinkiePie schreef:
    Hij is gewoon vreemd, gewoon vreemd :W. Ja, hij is sowieso ook niet erg makkelijk buiten :'D. Hij gaat heel erg aan het bit hangen en houdt zijn rug gespannen. Maar met ponykamp gaan we altijd het strand op, met paarden die het gewend zijn. Zo. Awesome :9~.

    Dat is zo leuk he. ;D Ik ging dat eerst ook doen met een paard van een vriendin van mij. En ik ging een keer ergens over een zandverstuiving in zo'n bos ergens, dat was ook gaaf.(cat)
    Ja, mijn paard is ook vreemd. Ik ga nu ook bijna nooit meer naar buiten. Want hij vind het niet leuk en is vrij bang, en daardoor is het voor mij ook niet echt fijn. Als ik naar buiten ga houd ik het meestal op stappen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:25 ]


    Winter is coming.