• Hoi. (:
    Ik zie vaak topic over meetings, maar die zijn voor mij altijd ver weg.

    Nou had ik dus het idee om er misschien eentje te organiseren in/of in de buurt van Den Haag. Ik woon zelf in Zoetermeer, dus dat kan ook. Maar ik denk dat Den Haag misschien makkelijker is.

    Ik vroeg me nu dus even af; Wie woont er in/of in de buurt van Den Haag? En wie van jullie zou het leuk vinden om een keer te meeten? (:

    Edit: Ik weet nog geen datum, plek of activiteit. Maar dat zal ik bedenken als er veel mensen zijn die willen komen.


    Wat willen jullie liever? In een vakantie of gewoon in een weekend. Iemand een suggestie voor een datum dan?
    Als jullie in de vakantie willen, dan denk ik ergens in de kerstvakantie? Hoewel dit soms wel een drukke tijd is met al die feestdagen enzo.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:14 ]


    Winter is coming.

    Als het in de kerstvakantie is, kan ik wel kijken of ik iets kan combineren. Ik zou dan naar Amsterdam, en dan kan ik misschien door naar den Haag, en vanuit den Haag door naar huis(: (of andersom)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mij maakt het niet zoveel uit. Ik maak tijd vrij als ik zoiets wil gaan doen. Tenzij ik een volleybalwedstrijd heb dan, mijn coach is heel erg streng. (cat)


    wth.

    Is het nog de bedoeling dat deze meeting doorgaat? Dan kan ik namelijk wat dingen proberen te regelen en plannen. Als hij is, dan moet hij in de tweede week van de Kerstvakantie zijn, aangezien ik waarschijnlijk de eerst week ga skieën. Ik moet namelijk uit Groningen komen, en dan kan ik regelen dat ik de dag daarvoor of daarna naar A'dam ga, en ergens blijf slapen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zou het wel leuk vinden als het nog door ging. Maar ik wil wel even weten wie er precies wel of niet komen, en welke datum/dag goed uit komt.


    Winter is coming.

    ik woon ook in zoetermeer :)
    als er meer info is kan ik kijken of ik kan als dat mag van jou


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Victoire schreef:
    Ik zou het wel leuk vinden als het nog door ging. Maar ik wil wel even weten wie er precies wel of niet komen, en welke datum/dag goed uit komt.

    Ik denk dat de kerstvakantie wel makkelijker is?

    Mayfly schreef:
    (...)

    Iman, als jij komt, kom ik zeker weten! :3 Ik woon ook in Den Haag en zit op dezelfde school als haar, dus ik kan wel denk ik. Alleen ff een goede smoes bedenken voor mijn ouders en dan is het goed. c:

    Als het mag dan kom ik :')

    Als ik kan, kom ik, al is het 2 uur en 40 minuten met de trein:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    RainbowDash schreef:
    Als er coole mensen komen :Y)


    Let it come and let it be

    Ik denk dat als deze meeting door wil gaan en wel snel een datum geprikt moet gaan worden.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik denk dat als deze meeting door wil gaan en wel snel een datum geprikt moet gaan worden.


    poke victoir dan even, zij is de organisator!


    quidquid excusatio prandium pro

    Als het doorgaat, is het toch in de kerstvakantie?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Als het doorgaat, is het toch in de kerstvakantie?


    Jup, dat was het plan geloof ik.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    poke victoir dan even, zij is de organisator!


    Zal ik wel even doen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Verstuurd. Maar ze is nu niet online, dus ik verwacht niet snel een antwoord(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.