• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik glimlachte, en prutste wat aan zijn shirt, terwijl ik met mijn lippen nog altijd kusjes op zijn onderbuik gaf, en glimlachte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quil-
    Embry sloot opeens snel het gesprek af. Hoofdschuddend keek ik naar mijn telefoon. Wat had ik allemaal gemist, in de tijd dat ik weg was? Ik zuchtte diep en sloot mijn ogen. De vele gevechten van die dag hadden me uitgeput.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Zal Claire , Quil vrolijk gaan maken? ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    [Zal Claire , Quil vrolijk gaan maken? ^-^]

    [Ja, please ^^ Ik ben eenzaam xd]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    -Carmen-
    Ik zag al snel het vertrouwde huis voor me. Er was niemand thuis, en het was een beetje stoffig. Ik besloot eerst het huis op te knappen, om daarna Tanya te bellen, om haar op te zoeken. Ik miste mijn zusters.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Lucy
    Ik keek maar de dokter. 'Meneer weet u dan wie ik ben , wat er gebeurt is en waarom ik hier ben?' Zei ik angstig ik wist helemaal niets meer. Ik was bang voor alles ik kende niets helemaal niets. Waar was ik beland?


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Claire
    Ik was tot mijn grote teleurstelling verhuisd. En na honderden smeekbedes is het me gelukt om een tijdje in La Push te mogen doorbrengen met mijn lieve Quil. Vrolijk huppelde ik op min nieuwe schoenen door het bos. 'Quuiiiil? Quuuuuuuuiil!' Riep ik giebelend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    Ik hurkte voor haar neer.
    "Jij bent Lucy, een klein weerwolfje en je bent in een gevecht geraakt en daarom ben je nu alles vergeten, maar dat komt wel weer goed. En nu ben je hier omdat ik je beter heb gemaakt."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Elena bleef kusjes geven op mijn buik en rillingen trokken over mijn huid.
    Ze prutste wat aan mijn denkbeeldige shirt aangezien ik er geen aan had.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Ik glimlachte toen ik een moment kippenvel op zijn huid zag staan. 'I love you' Glimlachte ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy.
    Hij was dichtbij te dichtbij ik kende hem niet eens. Ik deinsde achteruit. Ik was bang. 'Ik ken u niet kom niet dichterbij.' Zei ik bang. Mijn ogen fonkelde van angst. Ik wist niet wat ik moest doen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Carlisle
    Ik zuchtte. "Je kent me wel, Lucy. Je kent iedereen hier. Ik stel voor dat je gaat slapen, dan weet je morgen weer meer. Niemand hier doet jou iets aan. Je bent zelfs geadopteerd door Bella, dus je bent nu familie van me."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -Quil-
    Ik schrok wakker van een maar al te bekende stem. "Quuiiiil? Quuuuuuuuiil!" riep de stem van het mooiste meisje ter wereld. Ik veerde overeind. Carlisle duwde me terug. "Quil, je moet rusten." "Ga aan de kant!" riep ik. "Daar buiten is Claire!" Weer veerde ik overeind en weer duwde Carlisle me terug. "Ze loopt in het bos!" brulde ik nu. "IK. MOET. HAAR. HALEN!" Carlisle keek me aan. "Ik zorg dat zie hier komt. Blijf zitten!" Ik zakte weer terug op de bank, terwijl Carlisle iemand riep om Claire te gaan halen.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Claire
    Er kwam een rimpel in mijn voorhoofd toen ik helemaal niemand zag. 'Quiiil? Ik ben het Claaiirre!' Kirde ik vrolijk, en keek toen heen en weer, waardoor mijn krullen meeschudden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    'I love you much more.' Mijn lippen beroerden haar slaap.
    Langzaam zakte ik naar beneden tot ik bij haar mondhoeken aan was gekomen. Plagend stopte ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."