• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [bella is boos omdat jake geholpen wordt maar er is wat met lucy. bella vind dat zij eerst moet want later wordt ze het adoptie ikind. carmen werd net als quil boos alice redde carmen. het is in cullenshouse


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Huilen schreef:
    edward
    Ik liep rustig ??? binnen[waar speelt het gevecht zich af?] en zag dat Alice op Bella sprong.[mensen wat is er aan de hand en waarom?]


    [gevecht in huize Cullen. Bella was boos op Carmen, Quil was boos op Bella, Jake heeft ribben gebroken, Carlisle verzorgd Lucy en Jake, Carmen is naar huis gevlucht en Quil heeft gebroken poot, tot zover ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Edward kwam binnengewandeld. 'Edward' schreeuwde ik opgelucht enprobeerde weer los te komen wat mislukte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [moet gaan:S tot morgen. ben pas 10 over 4 uit maar dan kan ik savonds weer lang]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oke ik weet het niet meer. Ik wacht wel gewoon tot iemand Carlisle weer nodig heeft omdat ie weer aan het sterven is of zo of totdat iemand Sam vind die ergens in het bos ver weg slaapt. 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Jake ligt nog steeds dood te gaan hoor xD]

    [ehm jake ligt dood te gaan quill is gewoond]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    TheDirection schreef:
    [Jake ligt nog steeds dood te gaan hoor xD]

    en dat zegt ie ook zo:8


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    ik grimaste, Seth glimlachte wijd.
    "Hou ze maar," zei hij, met een brede grijns, "dan zijn wij er van af."
    Mijn rake hand vond al snel een weg naar zijn achterhoofd.
    "Auwtch."


    Ex astris, sciencia

    [Jake and Heidi zijn weg want ze moeten douchen en hun tas inpakken (: ]

    Carlisle
    "Jacob!" zei ik streng. "Je moet stilliggen anders moet ik zo meteen weer je botten breken! Doe je ogen dicht en kalmeer. Ontspan. Haal adem en denk aan andere dingen dan aan de pijn."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Ik zette mijn tanden op elkaar en wachtte tot ik de knak hoorde. De pijn was niet veel erger dan dat het de hele tijd al was en toen alles terug op zijn plek leek te staan voelde ik me al veel beter.
    'Bedankt, ik hou van je.' Ik gaf een kort kusje op haarlippen en keek in haar stralende ogen.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [ik ga ook tot morgen baal er echt van dat als ik online ben dat het dood is en een half uur voor ik weg moet het drukword.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Moeten Jake en Heide samen douchen? (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [bella ligt nog steeds onder alice. ehm dat klinkt vaag:$ doei doei. alice ik vind je ook lief hoorxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan