• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    [Moeten Jake en Heide samen douchen? (wbw)]

    met bellaxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ajoes paraploes.(doeg)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    owja abo nog ff en kaylee mail mij topoic 9


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Quil-
    Ik veranderde terug naar mijn mensenvorm en sleepte mezelf naar een vrije bank. Ik had mijn rechterbeen gebroken. Ik hield me stil want Carlisle was nog druk bezig met Jake, en mijn leider ging voor mij. Vol afschuw keek ik toe hoe mijn botten misvormd heelde.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Benjamin
    Ik pakte haar pols vast en trok haar naar voren.
    'Je viel bijna sorry.' Zei ik toen ze bang naar mijn handen keek.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Gezellig. Tot ziens, mensjes die nu weggaan <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sable
    Ik zag Leah snel tegen Seth's achterhoofd slaan. 'Auwtch' mompelde Seth. 'Is goed, dan hou ik Leah wel, maar dan mag jij niet in mijn uber leuke Pack'. Seth kreeg een beetje Jaloerse blik op zijn gezicht. Ik pakte Leah's hand vast en ik trok haar mee naar het bos. 'Wedden dat hij binnen 5 tellen achter ons aanloopt' fluisterde ik tegen Leah.

    [ik moet gaan, spreek jullie morgen!! Xoxo]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Carlisle
    Ik duwde Jacob weer plat neer en liep toen naar Quil.
    Terwijl ik zuchtend mijn hoofd schudde, pakte ik zijn fout geheelde been vast.
    "Jullie moeten echt minder vechten," mompelde ik.
    "Klem je kaken op elkaar, ik moet hem opnieuw breken voor ik hem gips."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik sloeg mijn armen om hem heen en zuchtte diep. 'Ik hou ook van jou, lieverd.' Glimlachte ik. 'Laat me nooit meer zo schrikken.' Knikte ik toen bestraffend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Jennifer-
    Ik voelde hoe ik mijn evenwicht verloor, maar in een oogwenk trok de jongen mij terug de klif op. "Je viel bijna sorry." zei hij zachtjes. Ik was bang voor hem, ik had altijd geleerd anderen te wantrouwen. Dat ging niet zo moeilijk, als je de hele dag opgesloten zat. Ik sloeg mijn ogen op en keek in zijn ogen. "Bedankt," fluisterde ik zachtjes.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Embry
    'Het spijt me ik werd boos. Ik kon mezelf niet meer beheersen.' Stiekem vroeg ik me af hoe het met Sam was. Ik hoopte al iets beter want ik had echt spijt van mij actie. Ook al had hij het wel verdiend


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    -Quil-
    Gehoorzaam deed ik mijn mond stijf dicht. "Ben je er klaar voor?" vroeg Carlisle. Ik knikte moeilijk. Hij zette kracht, en een misselijkmakende kraak deed de kamer vullen. Ik kon een klein gilletje niet onderdrukken.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    benjamin
    'Ik deed het met plezier, wie ben je?' Ik wist zeker dat ik haar nog nooit eerder had gezien.
    Niet hier en ook nergens anders.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Ik glimlachte, en drukte mijn lippen teder op die van hem. Ik was dol op Embry, meer dan ik soms durfde toe te geven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sammiejlove schreef:
    [Ikkuh! Zelf verzonnen persoontje :) Die staat op de kliffen bij First Beach, en Benjamin kwam haar tegen, waardoor Jenn bang is en naar de randen toeschuifelt :) Voegt zich later bij de Denali's ]


    [Ben er weer. Heb je de Regels gelezen? xJe mag geen achternamen van verzonnen personagesx Dat betekend dat je dus níét bij een clan mag voegen.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.