• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij Jirachi of bij Caine. Ook kun je het vragen aan Leave en aan Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Renesmee = LostPromises 3de x
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.



    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Ik schudde mijn hoofd. "Nee. Dit zijn familiezaken." Ik wilde hem bedanken dat hij het aanbood, maar ik kreeg het even niet voor elkaar. Later zou ik hem bedanken. Ook voor het feit dat hij zich tussen mij en Embry stortte voor het fataal werd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Quil
    Ik trok Jake met me mee. "Laat hen nou maar, kom, dan gaan wij Nessie en Claire in de gaten houden." Sam keek me dankbaar aan en ik knikte kort.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Ben weg, eten, again :'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Smakelijk!]


    Ex astris, sciencia

    bella
    'ik beloof niks' zei ze. Ik schrok. "Hangt van mijn JetLag af..." Daarna begon ze te lachen. "Nee, grapje, ik zeg niks." ik zuchte opgelucht. 'Dankje Carmen. Trouwens met lUcy gaat het neit geweldig ze heeft geheugenverlies' gelijk wasi k weer verdrietig. Dit keer echt

    [ahhahha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik knikte. "Oke Sam ik hoor het nog van je als ik je moet helpen." Ik ging met Quil en Claire terug naar de handdoeken waar Nessie vlakbij een zandkasteel maakte. -Jake-

    Carmen
    Ik schrok toch wel even van het feit dat Lucy haar geheugen blij was, maar ik gniffelde zacht, te zacht om te horen, zelfs te zacht voor een vampier aan de andere kant van de lijn. "Dat is minder," zei ik medelijdend. Natuurlijk vond ik het niet erg dat Lucy Bella was vergeten. Net goed.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Sam Uley
    Ik sloeg even mijn arm om Avery heen voor een korte omhelzing en stond toen op.
    "Ik moet dit even verwerken en ik denk dat jij ook een hele hoop hebt om over na te denken, maar ik verwacht je vanavond thuis, dan kunnen we er nog eens over praten." zei ik zachtjes. Ik probeerde het niet streng te laten klinken. Ik wilde er nu voor haar zijn en ik wilde die jongen ook afmaken, maar dat zei ik maar niet.
    Toen liep ik weg, richting het bos, trok mijn broek uit, bond hem om mijn enkel en veranderde weer in de zwarte wolf die ik nu zo graag was. Mijn leven was een chaos de afgelopen paar dagen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    'Dat is minder'zei ze medelevend. Ikzuchte diep. 'Waar ga je heen?' vroeg ik benieuwd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Lieve mensen op dit Topic, ik moet gaan.]

    Carmen
    " Dubai. Maar Bells, mijn vlucht is er. Ik bel je terug zodra ik geland ben." "Oké, fijne vlucht." "Groetjes aan Carlisle!" "Doe ik." Ik hing op en stapte het vliegtuig in.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:35 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Ik liet me neer ploffen op mijn handdoek. Ik was kapot en alles deed pijn. Ookal lag ik op het zachte zand nog steeds voelde ik de pijn in mijn ribben. Hoe had Embry dit vol gehouden? -Jake-

    bella
    Ik begroete haar netjes. Yes mijn plannetje was geslaagd en Carmen had niks door. Ik zocht Carlilse want toen ik het mobieltje vroeg keek hij raar. 'Carlisle' riep ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Ik hoorde Bella roepen en ging naar haar toe. "Ja, Bells?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sable
    En ik woon hier pas 2 weken grinnikte ik. Seth, rustig doen. Seth maakte een verontwaardigd geluidje en ik grinnikte weer. Ik ging op mijn achterpoten staan en ik huilde heel hard. Hopelijk heeft Sam het gehoord.

    Paul
    Toen ik somber op het strand zat, hoorde ik in de verte een gejankt. Ik stond zuchtend op en ik veranderde. Wat is er aan de hand?? Ooh ik moet Sam even spreken hoorde ik Sable zeggen. Ik zag in gedachten dat Leah en Seth vlak bij Sable stonden. Ik kom naar jullie toe. Binnen 20 seconden stond ik naast hun te wachten.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:39 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    bella
    'bedankt voor het lenen van je mobiel' Ik gaf hem terug. 'Waar zijn Jake, Quil en lucy?' ik keek hem onderzoekend aan. Er zat hem iets dwars.

    [barst maar los]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan