• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij Jirachi of bij Caine. Ook kun je het vragen aan Leave en aan Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Renesmee = LostPromises 3de x
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.



    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Ineens hoorde ik een luid gehuil in de verte en waren mijn gedachten niet meer alleen.
    Wat is er? Vroeg ik, meten waakzaam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    "Buiten, op het strand." Ik fronste mijn wenkbrauwen en zuchtte even voor ik verderging.
    "Bella. Denk je niet dat je Renesmee wat meer aandacht moet geven? Ze is vaker bij Jacob dan bij jou, de laatste tijd en ik maak me er zorgen om. Renesmee vraagt weleens naar je, maar dan ben je er niet."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leah
    Sable huilde en al snel stond Paul naast ons. Het gehuil was voor Sam bedoeld.
    Dag Paul, begroet ik hem vriendelijk, als hij me nog wel kon horen. Dag Sam

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:43 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik moest hier niet blijven liggen ik moest met Nessie zijn. Ik stond zosnel ik kon op en liep naar haar toe. Ik begon haar met een lach te helpen met haar zandkasteel. Door haar vrolijke lach dacht ik niet meer aan mijn ribben en voeld eik me gelukkig. -Jake-

    bella
    "Bella. Denk je niet dat je Renesmee wat meer aandacht moet geven? Ze is vaker bij Jacob dan bij jou, de laatste tijd en ik maak me er zorgen om. Renesmee vraagt weleens naar je, maar dan ben je er niet." zei Carlisle. Stomverbaad keek ik hem aan. 'Maar hun zijn zo verliefd als wat. Jake vind het neit erg. En Renesmee is volwassen genoeg'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    "Ja, Bells, dat weet ik wel, maar Renesmee is nog te jong voor een relatie met Jacob en ze heeft haar moeder nog hard nodig. Ze mist je." dat laatste zei ik wat zachter.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    "Ja, Bells, dat weet ik wel, maar Renesmee is nog te jong voor een relatie met Jacob en ze heeft haar moeder nog hard nodig. Ze mist je." het laatste zij hij zachter. 'Maar dan kan ze toch naar mij komen' Het laatste zij ik hopeloos. Vond hij me geen goede moeder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    "Dat wil ze ook, maar je bent er niet altijd. Soms ben je met Edward en soms ziet ze je vechten. Ze vind het vreselijk om je te zien vechten en ze wil graag eens dat jij naar háár toekomt en bijvoorbeeld gewoon eens met haar praat. Hoe het gaat bijvoorbeeld." Ik pakte haar hand vast als teken dat dit niet aanvallend bedoeld was. Ik gaf alleen maar advies. Ik wilde het beste voor Bella en Renesmee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    "Dat wil ze ook, maar je bent er niet altijd. Soms ben je met Edward en soms ziet ze je vechten. Ze vind het vreselijk om je te zien vechten en ze wil graag eens dat jij naar háár toekomt en bijvoorbeeld gewoon eens met haar praat. Hoe het gaat bijvoorbeeld."zei hij en pakte mijn hand. Ikvoellde mijn ogen prikkelen. IK beagon te snikken. 'Ik ben helemaal geen geode moeder' snikte ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lekker dan ik zit hier in tranen dankzij carlisle(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Ik sprong van mijn stoel, liep naar Bella toe en sloeg mijn arm om haar schouder. "Dat ben je wel. Je bent een heel goede moeder, kijk eens wat je al voor haar gedaan hebt. Ik geef je alleen wat advies, maar dat wil niet zeggen dat je meteen een slechte moeder bent."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    'Carlisle eerlijk. Heeft Renesmee dit tegen je gezegd. En jake?' ik snikte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sable
    Ik, Leah en Seth zijn nu een andere pack, en ik wilde vragen aan Paul, of hij er ook bij kwam. Ik hoestte. Paul zat me met open mond aan te kijken. Ik weet niet dacht Paul. Hij keek schichtig naar Sam.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Het was al laat en Nessie was op het stand onder de ondergaande zon inslaap gevallen. Ik had de spullen ingepakt om haar naar huis te brengen. "Quil zal ik jullie ook afzetten?" Zei ik terwijl ik naar hem en Claire wees. -Jake-

    Amy
    ik klopte op Jason's deur. Zodra de deur opende verscheen er een breed glimlachende Jason.
    "Amy! Kom er in!"


    Ex astris, sciencia