• De nieuwe beta's zijn bekend!

    CrazyChicken
    Defensive
    Eurydice
    Nox
    Reseda
    Roux
    Square
    Yum

    Hartelijk gefeliciteerd en alvast dank voor je hulp aan Q (Y)

    Mods en Beta's bedankt voor het selecteren en alle leden die zich aangemeld hebben maar het niet geworden zijn ook bedankt voor het aanbieden van je hulp!


    Dit is mijn signature...

    Hopelijk zijn het nu goede beta's en is er niet aan vriendjespolitiek gedaan. Ik blijf het toch zonde vinden dat Agape er niet bij is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Anitaaa schreef:
    Aan alle nieuwelingen: binnen 15 min. vergadering over nieuwe sadistische plannen.(cop)

    - lacht duivels -
    O, wat hebben we mooie, nieuwe, sadistische plannen voor jullie bedacht!
    Lang leve het bèta zijn!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben toch lekker niet bang. NANANANA. :W [/offtopic]

    Passerby schreef:
    Hopelijk zijn het nu goede beta's en is er niet aan vriendjespolitiek gedaan. Ik blijf het toch zonde vinden dat Agape er niet bij is.

    We hebben goed gecommuniceerd; dat betwijfel ik :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Roux schreef:
    (...)
    - lacht duivels -
    O, wat hebben we mooie, nieuwe, sadistische plannen voor jullie bedacht!
    Lang leve het bèta zijn!


    En maar klagen, hea. Altijd maar klagen over hoe gemeen ze zijn, en nu vrolijk meedoen? I'm in.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reseda schreef:
    (...)

    En maar klagen, hea. Altijd maar klagen over hoe gemeen ze zijn, en nu vrolijk meedoen? I'm in.(wbw)

    Ja hè, hè, ik moest mijn bèta-face eerst nog verbergen. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Square is denk ik wel een goede.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Quintessence schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Roux schreef:
    (...)
    Ja hè, hè, ik moest mijn bèta-face eerst nog verbergen. (wbw)


    Dat heb je nooit gekund, meis, face it. Maar nu niet zo gemeen doen tegen de rest, want je weet dat jij ook niet blij was geweest als je niet gekozen zou zijn. Oeh, I'm being a good girl. And you know what? I hate it. Let's kill 'em.*O*


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Proficiat allemaal!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Reseda schreef:
    (...)

    Dat heb je nooit gekund, meis, face it. Maar nu niet zo gemeen doen tegen de rest, want je weet dat jij ook niet blij was geweest als je niet gekozen zou zijn. Oeh, I'm being a good girl. And you know what? I hate it. Let's kill 'em.*O*

    We gaan off-topic. (wbw)
    Maar ik ben het wel met je eens! :'D
    [on topic] Ik ben blij voor Mara dat zij bèta is geworden. :Y) (En voor de anderen natuurlijk ook!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    We gaan off-topic. (wbw)
    Maar ik ben het wel met je eens! :'D
    [on topic] Ik ben blij voor Mara dat zij bèta is geworden. :Y) (En voor de anderen natuurlijk ook!


    Ik ook blij voor jou en de rest. Maar ik vind het wel sneu voor iedereen die niet gekozen is.. Maar dat is altijd wel zo, eigenlijk. Alleen voel ik me nu extra schuldig. ;$


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reseda schreef:
    (...)

    Ik ook blij voor jou en de rest. Maar ik vind het wel sneu voor iedereen die niet gekozen is.. Maar dat is altijd wel zo, eigenlijk. Alleen voel ik me nu extra schuldig. ;$


    You should be!!! (joehoe)

    Reseda schreef:
    (...)

    Ik ook blij voor jou en de rest. Maar ik vind het wel sneu voor iedereen die niet gekozen is.. Maar dat is altijd wel zo, eigenlijk. Alleen voel ik me nu extra schuldig. ;$

    Ja, dat had ik ook bij m'n theorie-examen. Iedereen was zowat gezakt, behalve ik. Maar hield ik m'n roep van geluk in? Nee. (joehoe)
    Totaaaaaaal off-topic, sorry! _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WinterBreeze schreef:
    (...)

    You should be!!! (joehoe)


    Ja, dit helpt dus niet echt. Maar ik vind het serieus eigenlijk heel erg, omdat ik weet dat er heel veel anderen waren die dit wilden..


    Have you ever been alone in a crowded room?