• De nieuwe beta's zijn bekend!

    CrazyChicken
    Defensive
    Eurydice
    Nox
    Reseda
    Roux
    Square
    Yum

    Hartelijk gefeliciteerd en alvast dank voor je hulp aan Q (Y)

    Mods en Beta's bedankt voor het selecteren en alle leden die zich aangemeld hebben maar het niet geworden zijn ook bedankt voor het aanbieden van je hulp!


    Dit is mijn signature...

    Reseda schreef:
    (...)

    Ja, dit helpt dus niet echt. Maar ik vind het serieus eigenlijk heel erg, omdat ik weet dat er heel veel anderen waren die dit wilden..


    Bekijk het zo onze tijd komt nog wel. ;)

    Ik wou ook heel graag, maar ach voor de zoveelste keer niet gekozen. Vind ik het niet meer zo heel erg. Ik weet dat het veel werk is. ;)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:04 ]

    Passerby schreef:
    Hopelijk zijn het nu goede beta's en is er niet aan vriendjespolitiek gedaan. Ik blijf het toch zonde vinden dat Agape er niet bij is.


    Van vriendjespolitiek is geen sprake, dat zou redelijk moeilijk zijn. Er zijn niets voor niets twee rondes geweest. Ook hebben de gekozen bèta's ook de stemmen van bijna alle bèta's moeten krijgen om door te kunnen gaan. Dus de bèta's zijn gekozen op hun inzendingen en op niets anders.

    Gefeli!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dursley schreef:
    (...)

    Van vriendjespolitiek is geen sprake, dat zou redelijk moeilijk zijn. Er zijn niets voor niets twee rondes geweest. Ook hebben de gekozen bèta's ook de stemmen van bijna alle bèta's moeten krijgen om door te kunnen gaan. Dus de bèta's zijn gekozen op hun inzendingen en op niets anders.


    Ik denk ook dat Rutger ook toezicht houd, dat het ook eerlijk gaat.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:09 ]

    Dursley schreef:
    (...)

    Van vriendjespolitiek is geen sprake, dat zou redelijk moeilijk zijn. Er zijn niets voor niets twee rondes geweest. Ook hebben de gekozen bèta's ook de stemmen van bijna alle bèta's moeten krijgen om door te kunnen gaan. Dus de bèta's zijn gekozen op hun inzendingen en op niets anders.

    Inderdaad, zo is het maar net =).
    En ik denk toch eventjes dat er nog wel een bedankje af kan voor de 'oude' bèta's die ocharme zoveel inzendingen op schrijf en spelfouten van de tweede ronde hebben moeten nakijken.=)
    Goed gedaan allemaal!^^

    En succes aan de nieuwe bèta's =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Waarom moeten mensen altijd weer zeuren over dat hun het niet zijn geworden. Accepteer gewoon dat er mensen beter zijn dan jou en dat je daarom het niet bent geworden (bloos) Ik heb niet eens meegedaan want Nederlands is niet mijn sterkste kant :'D


    -

    Dursley schreef:
    (...)

    Van vriendjespolitiek is geen sprake, dat zou redelijk moeilijk zijn. Er zijn niets voor niets twee rondes geweest. Ook hebben de gekozen bèta's ook de stemmen van bijna alle bèta's moeten krijgen om door te kunnen gaan. Dus de bèta's zijn gekozen op hun inzendingen en op niets anders.
    Ik zeg ook niet dat het zo was, ik zeg gewoon dat het hopelijk niet weer zo was. In het verleden heeft dat immers niet veel goeds met zich meegebracht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Genius schreef:
    Waarom moeten mensen altijd weer zeuren over dat hun het niet zijn geworden. Accepteer gewoon dat er mensen beter zijn dan jou en dat je daarom het niet bent geworden (bloos) Ik heb niet eens meegedaan want Nederlands is niet mijn sterkste kant :'D


    Jij bent ook een heuse optimist...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Jij bent ook een heuse optimist...

    Het is niet mijn taak hier om optimistisch te zijn over alles (bloos)


    -

    Genius schreef:
    Waarom moeten mensen altijd weer zeuren over dat hun het niet zijn geworden. Accepteer gewoon dat er mensen beter zijn dan jou en dat je daarom het niet bent geworden (bloos) Ik heb niet eens meegedaan want Nederlands is niet mijn sterkste kant :'D
    Sommige mensen wouden het gewoon heel graag, dan mogen ze het volgens mij toch eens zeggen dat ze het jammer vinden dat ze niet gekozen zijn.:Y)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Genius schreef:
    Waarom moeten mensen altijd weer zeuren over dat hun het niet zijn geworden. Accepteer gewoon dat er mensen beter zijn dan jou en dat je daarom het niet bent geworden (bloos) Ik heb niet eens meegedaan want Nederlands is niet mijn sterkste kant :'D

    :8 dit is erg vriendelijk van je .. NOT

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:17 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Passerby schreef:
    (...)Sommige mensen wouden het gewoon heel graag, dan mogen ze het volgens mij toch eens zeggen dat ze het jammer vinden dat ze niet gekozen zijn.:Y)

    Dat mag ook best. Ik zeg niet dat dat niet mag (bloos)


    -

    Thefuck mensen, laat mij ook gewoon even mijn mening geven :'D *gaat maar weg*


    -

    Passerby schreef:
    (...)Ik zeg ook niet dat het zo was, ik zeg gewoon dat het hopelijk niet weer zo was. In het verleden heeft dat immers niet veel goeds met zich meegebracht.


    Ik bedoelde het ook niet aanvallend of zo hoor! Ik wilde het gewoon even duidelijk maken, ook voor anderen, dat het deze keer écht zonder vriendjespolitiek is gegaan. :'D

    Oooh, ik had ook echt gebaald als een stekker als ik het niet was geworden. :'D
    Ik leef met jullie mee, dus. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"