• De nieuwe beta's zijn bekend!

    CrazyChicken
    Defensive
    Eurydice
    Nox
    Reseda
    Roux
    Square
    Yum

    Hartelijk gefeliciteerd en alvast dank voor je hulp aan Q (Y)

    Mods en Beta's bedankt voor het selecteren en alle leden die zich aangemeld hebben maar het niet geworden zijn ook bedankt voor het aanbieden van je hulp!


    Dit is mijn signature...

    Dursley schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het ook niet aanvallend of zo hoor! Ik wilde het gewoon even duidelijk maken, ook voor anderen, dat het deze keer écht zonder vriendjespolitiek is gegaan. :'D
    Ja, maar ik wou het gewoon nog eens verduidelijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd :'D Ik zou het toch niet worden, ghehe. Ik had zelfs beta-readers verkeerd gespeld :Y)

    SUCK schreef:
    Gefeliciteerd :'D Ik zou het toch niet worden, ghehe. Ik had zelfs beta-readers verkeerd gespeld :Y)

    ... You did?
    Wat schreef je dan?
    (no_chears)


    Has no one told you she's not breathing?

    Hartelijk gefeliciteerd allemaal *O*.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SUCK schreef:
    Gefeliciteerd :'D Ik zou het toch niet worden, ghehe. Ik had zelfs beta-readers verkeerd gespeld :Y)

    Sucks:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Schneider schreef:
    Square is denk ik wel een goede.


    Wow, dankje. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    congratulations


    Jus drein jus daun

    Passerby schreef:
    (...)Ja, maar ik wou het gewoon nog eens verduidelijken.


    Doe je dat niet bij iedere verkiezing? Ze is niet de enige die niet gekozen is, er gingen 31 mensen door, waarvan we er 8 uiteindelijk gekozen hebben zonder te weten wie de andere bèta's goedkeuren of afkeurden. Bot gezegd, jammer dan maar niet iedereen kon doorgaan, daar is verder ook niets vreemds aan.

    Nu gaat natuurlijk iedereen de nieuwe béta's willen testen (wbw) *dient aanvraag in* (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Nu gaat natuurlijk iedereen de nieuwe béta's willen testen (wbw) *dient aanvraag in* (cat)


    Daar ben ik allang mee bezig. x]

    Hel schreef:
    (...)

    Doe je dat niet bij iedere verkiezing? Ze is niet de enige die niet gekozen is, er gingen 31 mensen door, waarvan we er 8 uiteindelijk gekozen hebben zonder te weten wie de andere bèta's goedkeuren of afkeurden. Bot gezegd, jammer dan maar niet iedereen kon doorgaan, daar is verder ook niets vreemds aan.

    Ik zat sowieso bij de laatste 31, ik voel me vereerd :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Ik zat sowieso bij de laatste 31, ik voel me vereerd :3


    haha, ik ook ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ja daarom, maar jullie zaten er ook daadwerkelijk bij, ik vind het alleen zo jammer dat er wéér iemand moet beginnen over 'ja maar...'. Jullie zijn ook niet gekozen en zullen waarschijnlijk ook wel lichtelijk balen en het enige wat wij daarop kunnen zeggen is 'volgende keer beter'. En het is ook begrijpelijk dat je baalt als je er dicht in de buurt zit.

    Maar ga alsjeblieft niet beginnen over vriendjespolitiek en weet ik wat nog meer, er is eerlijk gekozen, klaar.

    Hel schreef:
    (...)

    Doe je dat niet bij iedere verkiezing? Ze is niet de enige die niet gekozen is, er gingen 31 mensen door, waarvan we er 8 uiteindelijk gekozen hebben zonder te weten wie de andere bèta's goedkeuren of afkeurden. Bot gezegd, jammer dan maar niet iedereen kon doorgaan, daar is verder ook niets vreemds aan.
    Wat doe ik bij iedere verkiezing? Ik zeg gewoon dat het hopelijk deze keer eerlijk is verlopen omdat het vorig jaar nogal in het water is gelopen, want veel beta's van toen zie ik niet lopen. Ik zeg gewoon dat ik hoop dat het deze keer goede manier is gebeurt en dat het goede Beta's zijn en dat ik het spijtig vindt van Agape omdat ze echt goed is, meer niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd iedereen *O*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.