• Deze foto's hadden Jacky (Genius), ik & Annick (PukkelxDing) gemaakt in een fotohokje op het centraal.
    Ik vind ze echt vet lief geworden. Gelukkig kon m'n collega ze inscannen voor ons. ;D

    Kijk ons eens geweldig zijn! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    die zijn echt leuk!


    <3

    Forte schreef:
    die zijn echt leuk!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Forte schreef:
    die zijn echt leuk!


    Thank you(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Awh, how cute. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Die zijn leuk ja :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Awh, die zijn echt vet leuk!

    Ze zijn zo leuk geworden! *O*


    -

    Genius schreef:
    Ze zijn zo leuk geworden! *O*


    Weet je hoe lang ik zoiets al eens wilde doen, met een paar leuke vrienden zo'n hokje inspringen? :'D
    Moet ik ook nog een keer met Rico doen. (bloos)
    Haha, die kwam gister ineens langs - Die baalde als een stekker dat 'ie je misgelopen heeft :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uneventful schreef:
    Awh, how cute. :3

    Ze zijn leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hehe, senk joe all *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Weet je hoe lang ik zoiets al eens wilde doen, met een paar leuke vrienden zo'n hokje inspringen? :'D
    Moet ik ook nog een keer met Rico doen. (bloos)
    Haha, die kwam gister ineens langs - Die baalde als een stekker dat 'ie je misgelopen heeft :'D

    Gezellig met hem in zo'n klein hokje :'D
    Haha tja, had ie maar moeten onthouden wanneer ik kwam. Had het hem volgens mij een keer verteld :'D


    -

    Genius schreef:
    Ze zijn zo leuk geworden! *O*


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Genius schreef:
    (...)
    Gezellig met hem in zo'n klein hokje :'D
    Haha tja, had ie maar moeten onthouden wanneer ik kwam. Had het hem volgens mij een keer verteld :'D


    Haha, hij herinnerde zich wel dat je het gezegd had toen ik erover begon. Maar hij had het ook erg druk. Die jongen was ook hard aan wat ontspanning toe.
    En ik vond het voor een keertje leuker met zijn tweetjes sowieso, want de vorige keren zaten we met 4 á 5 man of meer gemiddeld. :'D
    En ach, voor jou misschien een enger idee, ik heb niet zo'n angst om me samen met hem in een hokje te proppen of whatever. Het is voor mij gewoon m'n broertje ... Met zwaar ADHD waar je maar tegen moet kunnen of niet. :'D
    Heb ook z'n haar gestijld enzo, hahaha, hij was helemaal in de zevende hemel met het resultaat!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:08 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Forte schreef:
    die zijn echt leuk!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John