• Deze foto's hadden Jacky (Genius), ik & Annick (PukkelxDing) gemaakt in een fotohokje op het centraal.
    Ik vind ze echt vet lief geworden. Gelukkig kon m'n collega ze inscannen voor ons. ;D

    Kijk ons eens geweldig zijn! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    awh, echt lief!

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Haha, hij herinnerde zich wel dat je het gezegd had toen ik erover begon. Maar hij had het ook erg druk. Die jongen was ook hard aan wat ontspanning toe.
    En ik vond het voor een keertje leuker met zijn tweetjes sowieso, want de vorige keren zaten we met 4 á 5 man of meer gemiddeld. :'D
    En ach, voor jou misschien een enger idee, ik heb niet zo'n angst om me samen met hem in een hokje te proppen of whatever. Het is voor mij gewoon m'n broertje ... Met zwaar ADHD waar je maar tegen moet kunnen of niet. :'D
    Heb ook z'n haar gestijld enzo, hahaha, hij was helemaal in de zevende hemel met het resultaat!

    Ja een keertje met z'n 2en is ook fijn <3 Als ik weer een keertje naar je toe ga dan is er weer een nieuwe kans haha.
    Zo eng is dat idee ook niet, het is geen enge jongen ofzo :'D
    Hahaha, dat lange haar van hem ook.


    -

    Echt super lief :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dursley schreef:
    Awh, die zijn echt vet leuk!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Uneventful schreef:
    Awh, how cute. :3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Die foto's zijn leuk. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker