• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    Alice
    'Niet eerlijk,' mokte ik en ik gaf hem een stomp op zijn borstkas. Het deed geen pijn, voor allebei niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Zijn Alice, Jake en Lucy in Villa Cullen? Ik verzin verder wel iets.. xD]

    Quil
    Ik stormde het mijn huisje binnen. Mijn wonden heelden al, gelukkig. Mijn moeder keek me bezorgd aan maar zei niks; ik was al op weg naar boven. Bij mijn kamer aangekomen viel ik neer op bed en viel onmiddellijk in slaap, terwijl het gevecht met Sam en Embry nog door mijn hoofd spookte.

    Carmen
    Ik probeerde vergeefs mijn familie aan de lijn te krijgen, maar kreeg geen gehoor. Ik besloot om maar een hotel te vinden; 's nachts door het centrum zwerven stond zo raar. Als ik binnen 24uur niks van mijn familie in Dubai had vernomen, zou ik weer naar huis gaan, dan had ik hier niets te zoeken.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Ben ik weer. Waar kan ik me tussenproppen? ;p]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zijn hier nog mensen die in het RPG'er lijstje willen dat ik naar Rutger stuur? Hoe meer RPG'ers hoe beter, wordt ie sneller overgehaald om RPG subforum te openen!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [Heey ik ben er weer. Vakantie was leuk maar ik miste quizletxD Kan iemand even een samenvatting geven aan me plz. Het is hier trouwens wel dood maar ik ben er weer:Y)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Ik liep langzaam weer terug richting huis. Het was heerlijk geweest een tijd voor mezelf. Maar wat had ik ze gemist. Ik moest verder weg zijn om niet de nijging te krijgen om terug te lopen. Ik liep naar het huis. TOen ik binnenkwam was het over al stil. Ik keek zoekenrond en vond een brief. Toen ik het gelezen had kreeg ik een brok in mijn keel. Ik zorgde ervoor dat iedereen weg ging. Ik besloot dat ik hem zou bellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake

    Ik herkende de geur zelfs in mijn mensen vorm. "Bella!" Riep ik en begon in de richting van Villa cullen te rennen. Ik gooide de deur open en zag haar staan.

    bella
    Opeens gooide iemand de deur open. Ik draaide me om en zag Jake. 'Jakee!' riep ik blij. 'Hoe gaat het. Waar is Renesmee en Carlisle en Edward? Heeft Renesmee me gemist? alles gooide ik door elkaar eruit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake

    Ik sloeg mijn armen om haar heen, het kon me niet schelen hoe erg ze stonk ik had haar zó erg gemist. "Iedereen heeft je gemist bels!" Riep ik half lachend. "Ik kan niet geloven dat je er weer bent! Waar ben je geweest?!"

    bella
    Ik omhelsde hem terug. IK had zijn stank gemist. 'Ik ben er een tijdje eruit geweest. Eerst in het bos maar toen richting europa. Waar zijn Carlisle en Esmé ?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake

    "Ik weet het niet." Antwoorde ik. "Om eerlijk te zijn heb ik me alleen maar met Nessie bezig gehouden." Ik voel dat ik een beetje rood word maar het kan me niet schelen.

    bella
    Ik keek hem grinikend aan. Ik zag dat hij rood werd. 'WIst REnesmee wat de reden was.?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake

    Ik schud mijn hoofd. "Ik geloof van niet, ze vroeg er in iedergeval niet echt naar. Ze miste je wel natuurlijk." Voeg ik er aan toe. "Iedereen heeft je gemist bels!" Ik kijk haar stralend aan.

    bella
    'Maar waarom zijn Carlisle en Esmé weg' Ik gaf hem de brief aan. Ik voelde me weer verdrietig worden. Ik was wel goed in mensen weg jagen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben ofline miss. kom ik zo nog ff en anders heel de avond:Y)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan