• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    Lucy.
    Ergens diep in me zei dat ik het niet moest doen. Maar ik negeerde die gevoelens. 'Oké, bedankt.' Ik keek een beetje verlegen naar de grond. 'Mischien kun je me dan ook leren dierenbloed te drinken?'


    Stay Strong Darling

    Lucy.
    Ergens diep in me zei dat ik het niet moest doen. Maar ik negeerde die gevoelens. 'Oké, bedankt.' Ik keek een beetje verlegen naar de grond. 'Mischien kun je me dan ook leren dierenbloed te drinken?'


    Stay Strong Darling

    Lucy.
    Ergens diep in me zei dat ik het niet moest doen. Maar ik negeerde die gevoelens. 'Oké, bedankt.' Ik keek een beetje verlegen naar de grond. 'Mischien kun je me dan ook leren dierenbloed te drinken?'


    Stay Strong Darling

    [Oeps een beetje te vaak op plaats reactie gedrukt, sorry :$]


    Stay Strong Darling

    Alice
    'Het is heel makkelijk,' lachte ik vrolijk. Ik wenkte haar, ondertussen dat mijn keel begon te branden en dat mijn ogen naar zwart verschoten door de dorst.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lucy.
    'Okey' grinnikte ik. Ik zag haar ogen zwart worden, en vanzelf kreeg ik ook een brandende dorst in mijn keel. En ik wist vanzelf dat mijn ogen ook diepzwart werden. 'Let's go.'


    Stay Strong Darling

    Alice
    'Let's go,' zei Lucy en ik grinnikte. Met vampiersnelheid schoot ik het bos in, met Lucy op de voet. Ik rook een grizzly beer, maar die zou misschien te groot zijn voor Lucy's eerste prooi. Misschien een poema?

    [Please; lees dit xD; http://www.quizlet.nl/stories/66279/not-very-nice-and-can-smell-terrible-but-who-says-youre-not-pretty-seth-c/]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lucy.
    Snel schoot ik achter haar aan. Ik rook een grizzly beer, beetje vreemde geur, mensen roken lekkerder. Maar ik kon er aan wennen. Ik hield wel van een uitdaging. Ik schoot er nog sneller vandoor toen ik de beer in zicht kreeg. Ik haalde Alice in, sprong boven op de grizzly beer en zette mijn tanden in zijn harige vacht.


    Stay Strong Darling

    Alice
    Ik lachte, toen ze me inhaalde en op de grizzly beer landde.
    'Hoe smaakt het?' grinnikte ik vragend. Dat ze gelijk zo'n groot dier nam, en niet begon met een eekhoorn, of zo. Ik lachte weer bij die gedachte.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lucy.
    Ik dumpte de beer ergens achter me neer en liep grijnzend naar Alice toe. 'Hoe smaakt het' grinnikte ze vragend. 'Best lekker eigenlijks. Moet een beetje aan de smaak wennen, maar dat gaat wel over.'


    Stay Strong Darling

    Alice
    'Tja, dat gaat inderdaad over. Dat had ik ook, ik weet zeker dat je er snel aan went,' zei ik beleefd. Oeps, ik had nog niet over mijn gave gepraat!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jake

    Met trillende vingers haal ik het verband van mijn middel af. Ik gooi het op de stoel naast me en kijk vervolgens naar de blauwe plekken. het was nog steeds gevoelig maar ik had besloten dat ik geen verband meer nodig had. Ik trek een shirt aan en rek me even uit.

    Lucy.
    Ik keek haar vreemd aan. 'Hoe weet je dat zo zeker?'


    Stay Strong Darling

    Alice
    'Ik kan in de toekomst kijken, van vampiers en mensen. Ik zie alleen defenitieve beslissingen, en gewone toekomst. Ik zie dat jij er snel aan gaat wennen, en daarstraks ook, toen had ik zulke lege ogen,' grinnikte ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Quil, Jennifer en Carmen melden zich! Waar kan ik inspringen? :D]


    We're all mad here. You'll fit right in.