• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    Lucy.
    'Oh' zei ik. 'Dat verklaard een hoop.' Ik haalde een verdwaalde pluk haar uit m'n gezicht en keek in de verte. 'Wat zullen we nu doen? Terug gaan of?'

    [Maakt niks uit waar xd]


    Stay Strong Darling

    [Jake en Heidi zijn er maar waar kan ik invoegen? Ik schrijf wel gewoon wat xD]

    In mijn wolfen vorm ren ik door het bos. Het is heerlijk weer zo te kunnen zijn. Of mijn botten wel helemaal geheeld zijn weet ik niet maar in iedergeval valt de pijn wel mee. Rond mijn poot zit mijn broek gebonden en zonder te weten waar ik heen ga of wil blijf ik maar door rennen. -Jake-

    Alice
    'Wat was je van plan dan?' vroeg ik fronsend. Ik grinnikte.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lucy.
    'Uhm weet ik veel' grinnikte ik. 'Ik zit eigelijks wel vol, misschien kunnen we nog even rennen?' Opeens rook ik een veel te ranzige geur. Wolvengeur.


    Stay Strong Darling

    Ik bleef rennen tot ik een onbekende vampieren geur rook. Ik gromde naar de geur. Niet dat het nut had maar toch. -Jake-

    Alice
    Ik rook nu de geur van Jacob, die ik inmiddels gewend was. Toen ik me omdraaide zag ik Jacob in wolfvorm voor me staan.
    'Rustig, Jacob, het is goed volk,' zei ik sussend. 'Niet doen of het onbekend is, want ik was ook onbekend voor je, maar toen gromde je niet.'
    Ik had een punt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik bleef achterdochtig kijken maar omdat Alice erbij was had ze mijn vertrouwen voor een groot deel al gewonnen. Ik knikte even en liep de bosjes in omdaar te veranderen en met een broek aan in mijn mensen vorm weer voor haar te verschijnen. -Jake

    Alice
    Ik keek naar de bosjes, waar Jacob langzaam uit liep in mensenvorm.
    'Zeg, dit is Lucy,' ik wees naar Lucy, die achter me stond, 'en Lucy, dit is Jacob. Hij is ook goed volk. Tenminste, goed voor ons dan.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik keek naar het meisje dat blijkbaar Lucy heten. "Goed je te ontmoeten," zei ik en knikte. "Zo weet ik welke vampiers ik wel aan stukken mag bijten.." Mompelde ik daar achter aan.

    Alice
    'Excuse me?' vroeg ik aan Jacob, in het Engels, wat hij sowieso kon verstaan. 'Je mag niemand die we als familie beschouwen aan stukken bijten.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik lachte duister. "Je weet wat ik bedoel. Ik zal geen 'vrienden'van jullie vermoorden maar welke andere vampier die te dicht in de buurt van Nessie komt wel." -Jake

    Alice
    Ik rolde met mijn ogen. 'En als het nou iemand is waarmee ze aan het praten is?' vroeg ik sarcastisch.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    "Dan tackel ik en vraag daarna pas of hij/zij haar lastig viel." Zeg ik met een grijns. Ik gaf Alice een speelse duw en lachte nu ook naar Lucy. -Jake

    Alice
    Ik lachte en stond opeens achter Jacob, omdat ik een hoge sprong nam en ongezien achter hem geland was. Ik stak mijn tong plagerig uit en tikte op zijn schouder.
    'Dat kan jij lekker niet,' grinnikte ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik rolde met mijn ogen. "Maar jij kan niet zo hard rennen als ik... In wolfen gedaante dan he." Voegde ik er aan toe terwijl ik haar hoofdschuddend aan keek. -Jake