• Ik ga morgen naar de bioscoop en ik ga Paranormal activity 3 kijken. Ik kijk er echt al lang naar uit omdat ik de 1 en 2 echt geweldig vond. Hopelijk is de 3de ook goed. Naar welke film willen jullie graag gaan kijken?

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:36 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ga ergens volgende week waarschijnlijk naar Paranormal Activity 3 met een vriendin, de andere kunnen niet mee want die zijn nog geen 16, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik wil eigenlijk nog naar Razend en Abduction en in november naar Breaking dawn:$


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noviello schreef:
    (...)
    Hoezo niet?

    Ik ben pas 14 en mag zelfs deel 1 en 2 niet kijken =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil heel veel films zien;

    Razend
    Mr. Popper's Penguins
    Crazy Stupid Love
    Friends with Benefits

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 13:43 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben zaterdag naar Razend geweest.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Continue schreef:
    Ik ben zaterdag naar Razend geweest.

    En was die leuk?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    twilight


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik wil graag naar The Lion King, maar niemand wil mee. Nouja dan zie je dus een jongen van 19 in de zaal zitten die bijna zit te janken bij het laatste stukje HAHA, nee ik begrijp nog steeds niet dat niemand mee wil.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Push in Boots :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik wil naar All stars 2 Old stars!!
    owjha n naar New kids nitro! ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Baskuh schreef:
    Ik wil graag naar The Lion King, maar niemand wil mee. Nouja dan zie je dus een jongen van 19 in de zaal zitten die bijna zit te janken bij het laatste stukje HAHA, nee ik begrijp nog steeds niet dat niemand mee wil.

    Ik wil ook nog naar The Lion King, maar zoals jij al zegt, niemand wil mee D:.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik wou Shark Night zien maar dat kutwijf van de cinema zei dat ik nog niet oud genoeg was --' gast over 5 maand ben ik 16 seriously --'

    Symbol schreef:
    (...)
    En was die leuk?


    Ging wel...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Baskuh schreef:
    Ik wil graag naar The Lion King, maar niemand wil mee. Nouja dan zie je dus een jongen van 19 in de zaal zitten die bijna zit te janken bij het laatste stukje HAHA, nee ik begrijp nog steeds niet dat niemand mee wil.


    Ik vind dat iedereen uit de '90's generatie hem sowieso gezien moet hebben, net als Pocahontas. Ik wil heel graag naar TinTin oftewel Kuifje aangezien mijn vader vroeger alle strips heeft gelezen en ik een groot fan ben van captain Haddock. 'DUIZEND BOMMEN EN GRANATEN!'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!