• Hier een algemeen topic.
    Wie gaat er aan mee doen?
    Laat hier jezelf horen.
    Hier mag alles geplaatst worden over the voice kids!

    Bericht uit een ander topic wat hier ook voor kan gelden:Voor iedereen die misschien mee wilt doen maar te onzeker is, kun je hier een filmpje plaatsen met jouw zangtalent in de hoofdrol.
    Wees niet bang. Alles zal eerlijk beoordeeld worden en zo helpen we de mensen die echt zeker kunnen zijn over de streep te trekken.

    Je mag altijd je mening geven, maar dit gaat wel om onzekere mensen met gevoelens. Het is niet de bedoeling dat je mensen helemaal gaat afkraken.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:02 ]


    Where words fail, music speaks

    Ik ga me vanavond inschrijven <3


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    Ik ga me vanavond inschrijven <3


    Awsome :3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Stray schreef:
    Ik ga niet meedoen. Ik ben te oud (: Dat klinkt bejaard. en kan simpelweg niet zingen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ooooh nu zie ik voor het eerst die reclame :)
    Het lijkt me leuk om naar te kijken (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Failhare schreef:
    Klein stukje En ja, cam was dood.


    Als je niet mee gaat doen sleept ik je verdomme gewoon mee aan je haren naar die studio toe Maartje. Dat was echt goed :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Desrosiers schreef:
    (...)

    Als je niet mee gaat doen sleept ik je verdomme gewoon mee aan je haren naar die studio toe Maartje. Dat was echt goed :'D
    Haha die reactie is genius. en nee dat was niet goed.


    Where words fail, music speaks

    Wie heeft 2 duimen die naar beneden steken en vrienden die je hebben opgegeven? Deze meid! (no_chears)

    Ik wil echt dat mijn zusje meedoet, maar ik wil niet op t.v. komen, want ik moet sws ook mee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb me ingeschreven..:W


    Where words fail, music speaks

    Ik wil wel, maar ook weer niet. Ik houd niet van die constante aandacht, die mensen die naar je toerennen, vragend waarom je mee deed. En je zult net zien, sta ik daar, zing ik out of nothing zo vals als een kraai, hoewel ik mezelf sowieso al niet zo super vind zingen.


    Let it come and let it be

    Waar kun je je inschrijven? O;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    Waar kun je je inschrijven? O;


    Let it come and let it be

    Dit is mijn filmpie:


    Where words fail, music speaks

    Countenance schreef:
    (...)



    geprobeerd (:
    Komt niks uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aguamenti schreef:
    ik heb geen flauw idee wat dat is :'D


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all