• Hier een algemeen topic.
    Wie gaat er aan mee doen?
    Laat hier jezelf horen.
    Hier mag alles geplaatst worden over the voice kids!

    Bericht uit een ander topic wat hier ook voor kan gelden:Voor iedereen die misschien mee wilt doen maar te onzeker is, kun je hier een filmpje plaatsen met jouw zangtalent in de hoofdrol.
    Wees niet bang. Alles zal eerlijk beoordeeld worden en zo helpen we de mensen die echt zeker kunnen zijn over de streep te trekken.

    Je mag altijd je mening geven, maar dit gaat wel om onzekere mensen met gevoelens. Het is niet de bedoeling dat je mensen helemaal gaat afkraken.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:02 ]


    Where words fail, music speaks

    MustacheMe schreef:
    Ik heb me ook in geschreven (4 uur geleden), Maar nog geen mail ontvangen. Ook mijn moeder heeft niks ontvangen. Ik vind die inschrijving allemaal een beetje vaag. er wordt niet eens bevestigd dat je inzending is verstuurd. S;
    Was bij mij ook.


    Where words fail, music speaks

    Ik ben te oud om mee te doen en ik kan niet zingen, hihi. Ik ga het wel kijken, trouwens. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik ben te oud om mee te doen en ik kan niet zingen, hihi. Ik ga het wel kijken, trouwens. (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Failhare schreef:
    (...)Was bij mij ook.


    Tja... er staat ook nauwelijks informatie op de site. niet wanneer ze je laten horen of je doorbent, niet waar de auditie's plaatsvinden. Helemaal niks. Aan de organisatie mag wel wat gedaan worden.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Failhare schreef:
    (...)



    Zo eff een goede link (:

    Je kan wel goed zingen, maar je moet Uithalen zo van BAM! ik sta hier. en je moe goed op je uitspraak gaan letten want nu lijkt het net of je wat minder zuiver zingt doordat je de woorden niet goed uitspreekt. Je zingt mt een neus stem (ik oe het helaas zelf ook xD) dat heb je jezelf aangelerd net als mij dat moet je afleren door oefeningen te doen (adem in (neus) Adem uit (mond)) als je dat opvolgd kan je een goede kans hebben.
    Ik hoopdat je mijn commentaar goed vond en niet denkt OMG ik kan dus niet zingen want dat kan je wel.

    XXxxx Celine


    I'm finally back, Finally after a Year break

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Tja... er staat ook nauwelijks informatie op de site. niet wanneer ze je laten horen of je doorbent, niet waar de auditie's plaatsvinden. Helemaal niks. Aan de organisatie mag wel wat gedaan worden.
    Wat is de site naam want ik kan hem nit vinden op internet PLZ stuur me een link :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Tja... er staat ook nauwelijks informatie op de site. niet wanneer ze je laten horen of je doorbent, niet waar de auditie's plaatsvinden. Helemaal niks. Aan de organisatie mag wel wat gedaan worden.


    Dat is ook een verassing hé


    Firm believer of all that is magic

    Hahaaa lol, ik heb voor de grap een video gemaakt. :'D Waar ik allemaal zit te klooien met de cam, maar ik weet niet hoe ik hem erop moet zetten. :'D Want hij komt niet naar mijn bestanden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    marleenXX23 schreef:
    Dit is mijn filmpje, ik deed het gewoon om wat uit te proberen... Ik zou wel mee willen doen met the voice... Maar k kan niet echt zingen denk ik... Gewoon je mening graag geven..?? :-D

    Als ik jou was, zou ik proberen meer te zingen. Wat je nu doet is meer praten op een melodie, dan zingen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben te oud en ik kan ook absoluut niet zingen (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    http://tinypic.com/player.php?v=15nr3lx&s=7

    Ik had gewoon niets te doen, ya know.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:30 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Failhare schreef:
    Ik ga eraan meedoen met het liedje van Destine 'Thousand miles'

    Thousand miles!! <3333 Ik mis Robin nu al D:

    OT: Nee ik ga niet meedoen. Want 1, ik ben te oud ;p En 2, ik kan totaaal niet zingen :'D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:31 ]


    Inspiration can hit you any time

    Uneventful schreef:
    http://tinypic.com/player.php?v=15nr3lx&s=7

    Ik had gewoon niets te doen, ya know.


    HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH.
    OMG
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAH


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik ga denk mee doen mt het liedje Adele Set Fire to the Rain (A) weet iemand de Site van The Voice of holland Kids?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LittleTear zei op 23 okt 2011 - 19:18:

    Ik ga denk mee doen mt het liedje Adele Set Fire to the Rain weet iemand de Site van The Voice of holland Kids?

    Dat is een best wel moeilijk nummer, volgens mij...
    Wil je een filmpje sturen waarbij je zingt? Ben benieuwd :$


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.