• Hier een algemeen topic.
    Wie gaat er aan mee doen?
    Laat hier jezelf horen.
    Hier mag alles geplaatst worden over the voice kids!

    Bericht uit een ander topic wat hier ook voor kan gelden:Voor iedereen die misschien mee wilt doen maar te onzeker is, kun je hier een filmpje plaatsen met jouw zangtalent in de hoofdrol.
    Wees niet bang. Alles zal eerlijk beoordeeld worden en zo helpen we de mensen die echt zeker kunnen zijn over de streep te trekken.

    Je mag altijd je mening geven, maar dit gaat wel om onzekere mensen met gevoelens. Het is niet de bedoeling dat je mensen helemaal gaat afkraken.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:02 ]


    Where words fail, music speaks

    Harrytastic schreef:
    Oke ik heb hier een stukje waarin ik zing, mn webcam was btw dood. ;$ Kunnen jullie ff zeggen wat jullie ervan vinden please? Het is niet perfect ik weet haha maar goed. Ik ben namelijk echt onzeker enzo. ;p xx

    Tja, je hebt niet een hele volle stem en dat is bij dit liedje zeker nodig, misschien zou je is wat hogere liedjes moeten proberen, want je zingt dit liedje in een hogere toonsoort dan het hoort. Omdat het dus misschien niet helemaal een gepast liedje is kan ik je zangtalenten niet echt beoordelen.

    bonita105 schreef:
    een hele goede vriendin van mij doet er aan mee en ik hoop dat ze doorgaat
    hier is haar filmpje
    Heb je misschien een beugel, want je slist best wel, en je uitspraak is niet zo heel goed. Daardoor is het geluid nu niet zo heel mooi, maar als je daar aan werkt kan je misschien wel goed zingen!En zing wat subtieler, je zingt heel erg hard, en daardoor kan je stem wel iets te veel worden. Dus probeer je dynamiek wat beter te verdelen, en de laatste woorden ook nog goed uitspreken, en niet "laten hangen" (beetje moeilijk uit te leggen)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:20 ]

    Ze zingt heel nazaal.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    2 mensjes van mijn school doen mee, waaronder mijn klasgenoot!
    Ik weet alleen nog niet of hij door is.. Je kan hem -natuurlijk- vinden op Youtube. Haha!