• Hier een algemeen topic.
    Wie gaat er aan mee doen?
    Laat hier jezelf horen.
    Hier mag alles geplaatst worden over the voice kids!

    Bericht uit een ander topic wat hier ook voor kan gelden:Voor iedereen die misschien mee wilt doen maar te onzeker is, kun je hier een filmpje plaatsen met jouw zangtalent in de hoofdrol.
    Wees niet bang. Alles zal eerlijk beoordeeld worden en zo helpen we de mensen die echt zeker kunnen zijn over de streep te trekken.

    Je mag altijd je mening geven, maar dit gaat wel om onzekere mensen met gevoelens. Het is niet de bedoeling dat je mensen helemaal gaat afkraken.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:02 ]


    Where words fail, music speaks

    WeasleyTwins schreef:
    (...)

    Laat horen meis :P

    als ik dat zou doen zouden alle ramen en oren breken. dus ik denk dat ik pas


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    DarkWorld schreef:
    (...)
    als ik dat zou doen zouden alle ramen en oren breken. dus ik denk dat ik pas


    Whahaha jaa, dat kan natuurlijk ook :( xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    -abo-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    mijn stem lijkt echt verneukt op het geluid van een camera. ik vind dat ik wel goed kan zingen maar dan alleen zonder camera, ik heb een beetje een mannelijke stem maar dat gaat weg als ik zing. en ik ben altijd hartstikke nerveus voor zulk soort dingen dus ik doe het maar niet.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=g-wnBfzpbHc/[youtube]

    marleenXX23 schreef:
    Zo eff een goede link (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:23 ]


    Where words fail, music speaks

    :-p haha ja... Dankje! Jouw liedje zong je trouwens heel mooi! Heb je je al opgegevn?

    marleenXX23 schreef:
    :-p haha ja... Dankje! Jouw liedje zong je trouwens heel mooi! Heb je je al opgegevn?
    Thnxx :3
    Jaa, gisterenavond!


    Where words fail, music speaks

    Weet jij wanneer en waar de audities zijn? en krijg je dan meteen een mail terug?

    marleenXX23 schreef:
    Weet jij wanneer en waar de audities zijn? en krijg je dan meteen een mail terug?
    Geen idee, ik heb nog geen mail gehad.


    Where words fail, music speaks

    marleenXX23 schreef:
    Dit is mijn filmpje, ik deed het gewoon om wat uit te proberen... Ik zou wel mee willen doen met the voice... Maar k kan niet echt zingen denk ik... Gewoon je mening graag geven..?? :-D


    Je moet echt heel goed gaan letten op je uitspraak. Je stem is mooi en je tonen zijn zuiver, maar door je uitspraak komt dit helaas niet mooi uit


    Happy Birthday my Potter!

    ik ga ook even een filmpje maken ;) ik wil ook meedoen weet iemand de link naarde Site alvast bedankt :)
    Ik ga denk ik meedoen, maar ik ben nu al Fucking Zenuwachtig.... Straks verlies ik van imand van 6 O_O (ik ben 14) En wie worden de Jury's? van The Voice of Holland Kids


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hahaha, ik ga voor de lol eens een filmpje maken. >___>
    Niet dat ik mee mag doen, noch kom ik door de voorrondes ooit bij de echte Voice.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    marleenXX23 schreef:
    Dit is mijn filmpje, ik deed het gewoon om wat uit te proberen... Ik zou wel mee willen doen met the voice... Maar k kan niet echt zingen denk ik... Gewoon je mening graag geven..?? :-D


    Ik wil niet gemeen zijn, maar ik vind dit niet mooi. Je uitspraak is niet goed (sorry, maar ik spreek dagen lang Engels met familie) en er zit geen duidelijke melodie meer in omdat je zo hakt met je stem. Probeer te zingen vanuit je buik, in de ademen door je neus en uit te ademen door je mond.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb me ook in geschreven (4 uur geleden), Maar nog geen mail ontvangen. Ook mijn moeder heeft niks ontvangen. Ik vind die inschrijving allemaal een beetje vaag. er wordt niet eens bevestigd dat je inzending is verstuurd. S;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."