• Hier een algemeen topic.
    Wie gaat er aan mee doen?
    Laat hier jezelf horen.
    Hier mag alles geplaatst worden over the voice kids!

    Bericht uit een ander topic wat hier ook voor kan gelden:Voor iedereen die misschien mee wilt doen maar te onzeker is, kun je hier een filmpje plaatsen met jouw zangtalent in de hoofdrol.
    Wees niet bang. Alles zal eerlijk beoordeeld worden en zo helpen we de mensen die echt zeker kunnen zijn over de streep te trekken.

    Je mag altijd je mening geven, maar dit gaat wel om onzekere mensen met gevoelens. Het is niet de bedoeling dat je mensen helemaal gaat afkraken.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:02 ]


    Where words fail, music speaks

    Stewie schreef:
    Klik, je ziet zn gezicht niet omdat ie de hele tijd moest lachen daarom. xd What do you think of my lil bro? D:

    Ik vind het irritant dat hij zich niet aan de melodie houdt. Maar het is niet slecht (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Basecca schreef:
    (...)

    YES, PRAISE THE LORD, I HAVENT HURT HER!
    Dank je, ik ben heel blij want toen ik tegen Démira zei dat ik het niet mooi vond moest ze huilen :(

    Haha, ach. 't is mn broertje, en ik niet lol.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Gnome schreef:
    Mensen, is dit serieus?
    Voor de voice zoeken ze kinderen met geweldige stemmen en goede technieken.
    Sommigen kunnen hier wel aardig zingen, maar the voice?
    Cmon, wees realistisch ;s


    Het gaat (denk ik) de meeste mensen niet om het winnen. maar gewoon de lol, het lef om zoiezo mee te doen moet je maar hebben (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Meedoen? Dan sterft half Nederland uit, ik ben net zo'n Mandrake van Harry Potter als ik zing (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Doncaster schreef:
    (...)
    Ik vind het irritant dat hij zich niet aan de melodie houdt. Maar het is niet slecht (:

    Ja hij zingt best wel snel, :')


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stray schreef:
    Ik ga niet meedoen. Ik ben te oud (: Dat klinkt bejaard. en kan simpelweg niet zingen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Gnome schreef:
    Mensen, is dit serieus?
    Voor de voice zoeken ze kinderen met geweldige stemmen en goede technieken.
    Sommigen kunnen hier wel aardig zingen, maar the voice?
    Cmon, wees realistisch ;s

    Dat klopt, maar gewoon de'kick' van het meedoen is leuk. Hoewel ik zelf niet mee doe :'D


    Let it come and let it be

    Hmm.. Ik misschien, waar word dat gehouden? (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    weheartit schreef:
    Hmm.. Ik misschien, waar word dat gehouden? (:

    Dat is onbekend, maar mij lijkt dat de reis vergoed word en je ouders enzo mogen mee :'D


    Let it come and let it be

    Ik wil opzich best graag meedoen, maar ik weet niet of ik kan zingen en het lijkt me best eng... Maar ik ga ff filmpje maken

    Gnome schreef:
    Mensen, is dit serieus?
    Voor de voice zoeken ze kinderen met geweldige stemmen en goede technieken.
    Sommigen kunnen hier wel aardig zingen, maar the voice?
    Cmon, wees realistisch ;s


    comfort in c h a o s

    xD ik zeg echt heel vaak voor de lol dat ik mee ga doen
    En was ik met degene op de cam tegen wie ik dat altijd zeg en dan komt die reclame opeens
    toen had ik echt zo'n gevoel van 0.o what tha fuck
    Maar 1 probleem ik kan dus totaal niet zingen :3
    Tenminste dat denk ik en als ik ga zingen als er iemand bij is doe ik het nooit serieus
    Maarja ik doe toch niet mee dat is zielig voor de mensen die daar al die kleine kindjes moeten afwijzen maar ook al die filmpjes moeten gaan luisteren xD


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dit is mijn filmpje, ik deed het gewoon om wat uit te proberen... Ik zou wel mee willen doen met the voice... Maar k kan niet echt zingen denk ik... Gewoon je mening graag geven..?? :-D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 13:04 ]

    marleenXX23 schreef:
    Dit is mijn filmpje, ik deed het gewoon om wat uit te proberen... Ik zou wel mee willen doen met the voice... Maar k kan niet echt zingen denk ik... Gewoon je mening graag geven..?? :-D

    Mooi!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Gnome schreef:
    Mensen, is dit serieus?
    Voor de voice zoeken ze kinderen met geweldige stemmen en goede technieken.
    Sommigen kunnen hier wel aardig zingen, maar the voice?
    Cmon, wees realistisch ;s


    Ex astris, sciencia