• Love you guys.
    I can't imagine a day without you <3


    Some things are changing too much.

    Fuck, fuckerde fuck, fuck, fuck....
    Ik bedenk me ineens dat mijn nicht met dr dochter in klazinaveen is (drenthe) bij familie, hopelijk is ze zondag weer in dr eigen huis xd

    Narry schreef:
    (...)
    Ohja Marrit ik heb misschien een awezayn idee voor zondag, ik heb het alleen nog niet aan mn ouders gevraagd, dus weet helemaal niet of het zou mogen...
    Maar mijn nicht heeft laatst een dochtertje gekregen en daar wou mn vader en stiefmoeder nog op bezoek, ik weet niet precies waar ze woont, maar mn vader zei dat hij daar graag naar toe wou na mijn taekwondo wedstrijd, wat in Utrecht is, dus het zou daar wel niet heel ver vandaan zijn. Nu kan ik misschien vragen of hij daar zondag dan heen wil gaan en mij dan in Utrecht kan dumpen xd
    maar mijn vader woont dus ook in groningen, misschien zou jij dan ook mee mogen rijden? :3
    Dat zou awesome zijn :3
    Als het zou mogen dan, en als ik mijn moeder dan kan ompraten dat ik met jou mee kan c;


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Hahahaah straks word ik geband door mijn gefuck :Y)

    Narry schreef:
    Hahahaah straks word ik geband door mijn gefuck :Y)
    oepsie :Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik denk alleen niet dat er meer mensen dan 6 mogen komen dat zijn tot nu toe; Lieke, Lianne, Joella, Fabienne en Robin. want vorig jaar waren er ook zes, en mijn pa werd helemaal gek hahahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    ik denk alleen niet dat er meer mensen dan 6 mogen komen dat zijn tot nu toe; Lieke, Lianne, Joella, Fabienne en Robin. want vorig jaar waren er ook zes, en mijn pa werd helemaal gek hahahaha.

    Oei dan kan ik beter niet komen misschien dan, moet ik het nog verder vragen of niet? (:


    i'm broken, do you hear me.

    Ik moet eerst maar eens aan mn ma vragen of ik zondag wel naar Utrecht mag :o
    Ik hoop het zo heel erg...maar als het zou mogen, zou ze me denk ik wel zelf willen brengen om te zien dat jullie geen vieze enge mannetjes zijn :Y) hahahaha xd

    Do you remember, it hurts. People walking hand in hand, can we feel that love again.....
    en verder ken ik 't liedje niet xd

    Chiam schreef:
    (...)
    Oei dan kan ik beter niet komen misschien dan, moet ik het nog verder vragen of niet? (:
    ja kijk jij mag nog wel komen, omdat jij meer kans heb dat je mag dan Marrit of Esther weetjewel omdat je dichterbij woont, dus ik denk als jij dan ook nog mag komen dat er dan niet meer mogen...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    (...)ja kijk jij mag nog wel komen, omdat jij meer kans heb dat je mag dan Marrit of Esther weetjewel omdat je dichterbij woont, dus ik denk als jij dan ook nog mag komen dat er dan niet meer mogen...


    ahzo, ik ga het je zo snel mogelijk laten weten! (nerd)


    i'm broken, do you hear me.

    AAAAH THE A TEAM OP MTV BRAND NEW HITS


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Chiam schreef:
    (...)

    ahzo, ik ga het je zo snel mogelijk laten weten! (nerd)
    oke is goed schat, ik hoop het zo erg! en misschien dat je ouders of je zus je zou willen brengen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    AAAAH THE A TEAM OP MTV BRAND NEW HITS

    ECHT HEA, OBSESSIE VOOR DAT LIEDJE <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Oke, Sanne ik moet even kijken of jij mijn nieuwe slachtoffer gaat worden of toch iemand anders...met een iets makkelijker onderwerp xd
    jij wou met Niall en horror toch? Want ik heb een idee :9~

    iHoran schreef:
    (...)oke is goed schat, ik hoop het zo erg! en misschien dat je ouders of je zus je zou willen brengen (:


    Inderdaad, ze moeten maar hahaha anders is het openbaar vervoer hoor


    i'm broken, do you hear me.