• Love you guys.
    I can't imagine a day without you <3


    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    Oke, Sanne ik moet even kijken of jij mijn nieuwe slachtoffer gaat worden of toch iemand anders...met een iets makkelijker onderwerp xd
    jij wou met Niall en horror toch? Want ik heb een idee :9~
    jaaaa ik wilde Niall met horror maar toch ook wel romantiek, maar ik en niall mogen niet dood gaan (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    AAAAH THE A TEAM OP MTV BRAND NEW HITS
    AAAH. ED SHEERAN OBSESSIEE HAHAHA


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    Ik moet eerst maar eens aan mn ma vragen of ik zondag wel naar Utrecht mag :o
    Ik hoop het zo heel erg...maar als het zou mogen, zou ze me denk ik wel zelf willen brengen om te zien dat jullie geen vieze enge mannetjes zijn :Y) hahahaha xd
    Dat willen de mijne niet eens doen, dus als ik zou mogen dan kan ik er niet komen ._.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Chiam schreef:
    (...)

    Inderdaad, ze moeten maar hahaha anders is het openbaar vervoer hoor
    het is alleen wel zo, als jullie allemaal met de trein komen zitten jullie waarschijnlijk met zijn allen vanaf Roosendaal in dezelfde trein naar Bergen op Zoom, dus dan zou de auto vol zitten als we jullie moeten komen halen, dus dan gaan we met de bus terug en moet je die ook nog betalen


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Carefully -> Zaynette


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    IK BEN ER WEEER(:
    ik had er eerder kunnen zetten maar ik werd weer mijn kast ingetrokken(nerd)
    joking


    What's so bad about being different?

    Hoi eigenlijk allemaal! *O*
    Mijn leesautobiografie is bijna af *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    LIANNE <33333

    FABIENNE KOMT OOK NAAR MIJN VERJAARDAG :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    (...)het is alleen wel zo, als jullie allemaal met de trein komen zitten jullie waarschijnlijk met zijn allen vanaf Roosendaal in dezelfde trein naar Bergen op Zoom, dus dan zou de auto vol zitten als we jullie moeten komen halen, dus dan gaan we met de bus terug en moet je die ook nog betalen


    oh ik begrijp het, dus ik zal het hier vriendelijk vragen of ze dat zien zitten xd


    i'm broken, do you hear me.

    ELENA I LOVE YOUR NAMEE:9~


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Cheeky schreef:
    (...)Dat willen de mijne niet eens doen, dus als ik zou mogen dan kan ik er niet komen ._.

    Als ik mag, zou ik ook wel willen vragen of ze jou ook willen meenemen. Ik weet alleen niet of ze wel eerst naar groningen willen en dan nog weer naar utrecht.
    Anders moet je aan je ouders vragen of ze je wel naar friesland willen brengen, dan vinden mn ouders het vast niet erg. En er bestaat ook iets als een telefoon _O_

    Chiam schreef:
    (...)

    oh ik begrijp het, dus ik zal het hier vriendelijk vragen of ze dat zien zitten xd
    JEUJ <333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LIANNE <333 kast
    en Elena <33

    FABIENNE!
    Hoe ga jij dan naar Sanne haar verjaardag.. want als ik niet met de trein ga wilt mijn moeder mij brengn.. dan kan je mee rijden.
    en we kunnen anders sowieso met de trein samen reizen denk ik(:


    What's so bad about being different?

    LIANNE <33333
    ELENA <33333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!