• Love you guys.
    I can't imagine a day without you <3


    Some things are changing too much.

    NiallsNandos schreef:
    serieus, ik noem mijn hond nu al een paar dagen perongeluk steeds Niall xd
    Hoe heet hij dan? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb echt veel te veel gegeten vandaag, 2 hotdogs van de Hema, 4 broodjes en nog chocola en koekjes en nog steeds heb ik honger O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Zaynette schreef:
    (...)Hoe heet hij dan? (:

    Kenai, ik weet het het lijkt er echt totaal niet op (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Dus de wending bij mijn verhaal is dat, ze ontwaakt uit een droom, en die droom zijn eigenlijk alle hoofdstukjes hiervoor, dat het hotel inbrand staat, dat ze wat heeft met Harry enzo. In die droom beseft ze ook hoe gestoord ze wel niet was als fan, nu bij die meet and greet gaat ze zich erpakken en... (snap je het nu?)


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    Dus de wending bij mijn verhaal is dat, ze ontwaakt uit een droom, en die droom zijn eigenlijk alle hoofdstukjes hiervoor, dat het hotel inbrand staat, dat ze wat heeft met Harry enzo. In die droom beseft ze ook hoe gestoord ze wel niet was als fan, nu bij die meet and greet gaat ze zich erpakken en... (snap je het nu?)


    IK SNAP HET!:Y)


    What's so bad about being different?

    Chiam schreef:
    Dus de wending bij mijn verhaal is dat, ze ontwaakt uit een droom, en die droom zijn eigenlijk alle hoofdstukjes hiervoor, dat het hotel inbrand staat, dat ze wat heeft met Harry enzo. In die droom beseft ze ook hoe gestoord ze wel niet was als fan, nu bij die meet and greet gaat ze zich erpakken en... (snap je het nu?)
    IK SNAP HEM :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Kenai, ik weet het het lijkt er echt totaal niet op (:
    Mijne heet Django (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oh goood girls ! <3


    i'm broken, do you hear me.

    #Harryfact he wants a girlfriend,but is scared of hurting the fans.


    i'm broken, do you hear me.

    Zaynette schreef:
    (...)Mijne heet Django (wbw)

    Die wenkbrauwen zijn eng xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Die wenkbrauwen zijn eng xd
    (wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hahah mijn hond noemt Chanel(cool)


    i'm broken, do you hear me.

    Mijn hond heet Chico (:


    What's so bad about being different?

    MIJN HOND HEEFT GEEN NAAM WANT IK HEB GEEN HOND :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Zaynette schreef:
    (...)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)

    Serieus, die wenkbrauwen doen me denken aan mijn Nederlands leraar, hij doet dat ook altijd, maar hij is echt dodelijk eng, heeft enorme zweetplekken onder zijn oksels, stinkt enorm, zijn vingers zijn altijd zwart en hij heeft een piepstemmetje O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!