• Goed voor degene die dat niet snappen:Ergens in nederland een pleintje BV.Waar je leuke Q spelletjes kunt doen de leukste quizzen invullen maar op papier de leukste stories opengesteld.En online kan je ook wat doen bijvoorbeeld mensen die geen account hebben kunnen een quiz ANONIEM!!! ontwerpen. dat soort dingen!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Lees mijn PB even dooddoenervo


    Firm believer of all that is magic

    Uhm.. Nee dankje


    Some angels have no wings.

    Square schreef:
    Is het heel vreemd dat ik er niets van snap? :x


    But if I can't have you, I'll walk this life alone.

    Jonsu schreef:
    Wat is iedereen toch lief vandaag! (clown) Zij we allemaal samen ongesteld ofzo :3??

    @OT: Hmm, ik vind je ideetje een beetje vreemd, voor zover ik het begrijp. De meeste mensen willen hier graag anoniem blijven en ik denk ook niet dat veel ouders het goed vinden als we randomly gaan afspreken. Natuurlijk vinden er meetings plaats maar meestal spreken mensen dan af met mensen die ze al vaker gezien hebben dus dat ligt ietsje anders. En als mensen het leuk zouden vinden, hoe zou je dat dan gaan regelen eigenlijk? Lijkt me veel (onbegonnen) werk voor een iemand alleen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Reseda schreef:
    Right.. Heel veel succes daarmee.:W


    Ex astris, sciencia

    1. Er is geen beginnen aan.
    2. Zijn we hier niet een beetje te oud voor? Het doet me denken aan een spelletjesnamiddag waarbij je voor elk spelletje dat je speelt een stempel krijgt en als je een volle kaart hebt, je een gratis drankje krijgt ofzo.
    (bloos)


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    1. Er is geen beginnen aan.
    2. Zijn we hier niet een beetje te oud voor? Het doet me denken aan een spelletjesnamiddag waarbij je voor elk spelletje dat je speelt een stempel krijgt en als je een volle kaart hebt, je een gratis drankje krijgt ofzo.
    (bloos)

    Maar wel lachen:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik voel me nu echt een vijfjarige, toen ze nog spelletjesmiddag op school hadden. No thx. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Reseda schreef:
    Right.. Heel veel succes daarmee.:W


    I'd rather die than be famous.

    Jonsu schreef:
    Wat is iedereen toch lief vandaag! (clown) Zij we allemaal samen ongesteld ofzo :3??

    @OT: Hmm, ik vind je ideetje een beetje vreemd, voor zover ik het begrijp. De meeste mensen willen hier graag anoniem blijven en ik denk ook niet dat veel ouders het goed vinden als we randomly gaan afspreken. Natuurlijk vinden er meetings plaats maar meestal spreken mensen dan af met mensen die ze al vaker gezien hebben dus dat ligt ietsje anders. En als mensen het leuk zouden vinden, hoe zou je dat dan gaan regelen eigenlijk? Lijkt me veel (onbegonnen) werk voor een iemand alleen.

    Eigenlijk wel :Y)
    en nee, ik heb daar geen zin in...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please