• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:11 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Adylia
    Ik glimlach flauw. ‘‘Ik hoopte op een zeven.’’ Grinnikte ik wat verlegen, en haalde een hand door mijn haren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diayh
    Lege zaal, na lege zaal. Geïrriteerd loop ik de eetzaal door. Als ik nu maar die stomme deur kon vinden, kon ik eindelijk wat rust hebben. Het gegil van die irritante stylist galmde nog in mijn oren.
    Mijn ogen viele uiteindelijk op een meisje in de eetzaal. Maar no way dat ik iets ga vragen, veel te verdacht.
    Dan maar eerst wat eten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    Hij mompelde iets in zijn slaap, en draaide zich op zijn zij, zijn gezicht naar de hare. Zijn wenkbrauwen krulden even tot een frons.


    -

    Amycus schreef:
    [Kunnen we die stomme privédingen niet overslaan? *boring*]

    [graag]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Saph
    Ik druk hems teviger tegen me aan. Wat bedoeld hij? Ze lieten het hem zien?
    'Wie?' vroeg ik, mijn stem zacht. 'Wie heeft je dit aangedaan, lieve Fayan?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxia
    Langzaam ging ze staan, en griste een appel van de schaal. Ze sloeg haar benen over elkaar, en keek vanuit haar ooghoeken achterdochtig naar hem. Hoe oud zou hij zijn? Minstens 23. Bedenkelijk kraste ze met een nagel over de appel. Hij was niet lelijk, verre van.


    -

    Reachell
    Ik ging de loopband weer op en zette hem langzaam harder tot zijn harst. het was te don


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saverio - 9
    "Een zéven? Dan moeten ze wel heel scheef, blind, gestoord en debiel zijn." roep ik. Ze kreeg minstens een tien, een elf, een twaalf en ze ging iedereen afmaken en winnen. Ze ging het overleven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    Ik glimlach vertederd, en streek met mijn vingers zacht over de plek waar altijd een frons leek te zitten. Het voelde zo gespannen aan, dat ik er met mijn vingers zacht over streelde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diayh
    Oh, geweldig, hij werd nu al in de gaten gehouden. Ze moest wel extreem achetrdochtig zijn. Rustig liep ik met mijn eten naar dezelfde tafel. Ik zei geen woord, ik ging gewoon zitten en nam een hap.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    Ik huppelde maar een beetje rond in de trainingszaal, dan weer het een oefenend, dan weer het ander. En ik wachtte, en wachtte, en wachtte op de privesessies.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    Even blijf ik in de deuropening staan, vraag me af of ik zal blijven. Ik voel me klein, onbetekenend, alleen. Ik draai me om en ren. Mijn voetstappen weerkaatsen door de verder stille gang.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik dacht na, maar herinnerde me geen persoon. Ik zag alleen Saph voor me, mijn familie en de groep jongens, maar die hadden me allemaal niet ontvoerd.
    Maar wie dan wel? Er zat een soort zwart gat in mijn geheugen.
    "Ik... ik weet het niet," piep ik bang. "Ik weet het niet meer!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adylia
    ‘‘De Spelmakers hebben alles al gezien.’’ Glimlachte ik, en zuchtte. In mijn hoofd had ik al een perfect parcour uitgevonden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    CrispsPink schreef:
    (...)



    [Nee datkan niet, want de punten zijn belangerijk]

    [Niet voor mijn persoontjes :'D]

    Amycus Calcia
    Waar zou ze heen moeten? Met een zucht liep ze uiteindelijk naar de kamer waar ze gisteren ook lang had gezeten. Met Felan. Een zucht ontsnapte aan haar, en ze duwde de deur open. Teleurstelling overviel haar toen de kamer leeg was, maar toch ging ze zitten.


    -