• ... je nutteloze feitenkennis.
    Soms heb je wel eens dat je iets idioots weet, wat niemand anders weet. En je hebt er eigenlijk helemaal niets aan.
    Ik begin:
    - Een regenworm heeft 10 harten :O
    - Als je het over je schoolrooster hebt, hoor je te zeggen: de rooster. Echt waar, dat is gwn nederlands :O
    - Als ja langer dan 6 uur per dag naar een beeldscherm kijkt, neemt je levensverwachting met maximaal 5 jaar trug.
    Nu jullie, wat weten jullie??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Rasputin had een lul van wel dertig centimeter!

    Alan Rickman speelt Rasputin, maar hij speelt ook Professor Severus Snape,

    DUS: Snape heeft een lul van dertig centimeter!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kut... ik leef 5 jaar minder lang.

    Dafalgan is een van de enige pijnstillers die een zwangere vrouw mag nemen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nightcrawler schreef:
    Kut... ik leef 5 jaar minder lang.


    Ik denk ik ook wel. :'D



    OT: Als apen dreigen een gevecht te verliezen, neigen ze er naar om te gaan masturberen. Yay voor rukkende aapjes! (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    kattenpis geeft licht onder een blacklight
    deze is echt heel vaag maar er is dus een diertje( ik weet niet meer welk diertje) dat nadat ze met een mannetje hebben gepaard, het hoofd van het mannetje erafbijten


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Waarom kunnen mannen geen twee dingen tegelijk doen?
    De verbindingen tussen de linker- en de rechterhersenhelft van mannen zijn minder optimaal dan bij vrouwen. Hierdoor kunnen mannen moeilijk twee dingen tegelijk doen en hebben ze moeite om hun gevoelens in te schatten.

    Na de oerknal was het heelal vloeibaar, voor zoveel honderdste seconde.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het land waarin mensen het meeste sex hebben is japan (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    DarkWorld schreef:
    kattenpis geeft licht onder een blacklight
    deze is echt heel vaag maar er is dus een diertje( ik weet niet meer welk diertje) dat nadat ze met een mannetje hebben gepaard, het hoofd van het mannetje erafbijten


    Bid sprinkhanen :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Basecca schreef:
    Rasputin had een lul van wel dertig centimeter!

    Alan Rickman speelt Rasputin, maar hij speelt ook Professor Severus Snape,

    DUS: Snape heeft een lul van dertig centimeter!

    Haha x'D

    OT: Slakken zijn 2-slachtig, ze kunnen wisselen van geslacht.


    Inspiration can hit you any time

    Olifanten kunnen niet springen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DarkWorld schreef:
    kattenpis geeft licht onder een blacklight
    deze is echt heel vaag maar er is dus een diertje( ik weet niet meer welk diertje) dat nadat ze met een mannetje hebben gepaard, het hoofd van het mannetje erafbijten

    OMG ik weet ook welk dier dat is. De SPIN!!! I(H)Spinnen. Bij spinnen gebeurd dat dus ook.

    btw ik heb er nog 1: De trend van dat jongens hun spijkerbroek laag hangen, komt uit de Amerikaanse gevangenissen. Daar betekende het dat je homo bent.
    Waren al die jongens die hun broek laag hangen maar homo, dan was de wereld een stuk gezelliger :Y)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:42 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Vechten is legaal in Paraguay. Op voorwaarde dat beide partijen geregistreerd staan als bloeddonor.

    Donald Duck strips waren verboden in Finland omdat hij geen broek draagt.

    Jaarlijks worden er meer mensen gedood door een ezel dan dat er omkomen bij vliegtuigcrashes.

    Marilyn Monroe had zes tenen.

    Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen.

    Geen enkele president van de Verenigde Staten was het enige kind thuis.

    Als alle Chinezen langs je zouden moeten lopen in een rij zou deze rij nooit eindigen vanwege de snelheid van reproductie.

    Een slak kan drie jaar slapen.

    American Airlines heeft in 1987 $40.000 bespaard door in elke salade die zij serveerde in de eerste klasse een olijf minder te doen

    In China wonen meer Engelssprekenden dan in de Verenigde Staten.

    Er zijn op z'n minst 9 miljoen mensen ter wereld op dezelfde dag als jij jarig.

    Leonardo Da Vinci heeft de schaar uitgevonden.


    Where there is a sea there are pirates...

    BlueWolf schreef:
    (...)
    Haha x'D

    OT: Slakken zijn 2-slachtig, ze kunnen wisselen van geslacht.

    Echt? o.O Ik weet wel dat slakkenpenissen zeer pijnlijk zijn bij gemeenschap, omdat ze allerlei puntige uitsteekseltjes hebben (cat)


    Alis volat propriis.

    Te veel om op te noemen, ik weet over heel veel dingen bizare informatie.
    Daarom noemt mijn moeder mij de Wandelende Enclopedie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one