• ... je nutteloze feitenkennis.
    Soms heb je wel eens dat je iets idioots weet, wat niemand anders weet. En je hebt er eigenlijk helemaal niets aan.
    Ik begin:
    - Een regenworm heeft 10 harten :O
    - Als je het over je schoolrooster hebt, hoor je te zeggen: de rooster. Echt waar, dat is gwn nederlands :O
    - Als ja langer dan 6 uur per dag naar een beeldscherm kijkt, neemt je levensverwachting met maximaal 5 jaar trug.
    Nu jullie, wat weten jullie??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Obliviatum schreef:
    feiten:
    wormen zijn tweeslachtig en leggen een soort van eieren
    wiskunde is het saaiste vak ooit
    Hitler had geen blond haar of blauwe ogen


    duh nee, hij had zwart haar en een tandenborstel snorretje, hoe kan iemand er nou zo bij lopen?


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    dependable schreef:
    (...)

    duh nee, hij had zwart haar en een tandenborstel snorretje, hoe kan iemand er nou zo bij lopen?

    hij wilde een heel ras van mensen met blond haar en blauwe ogen opbouwen (kweken eigenlijk)


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    hij wilde een heel ras van mensen met blond haar en blauwe ogen opbouwen (kweken eigenlijk)


    ik weet het, maar dat is gewoon onmogelijk.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Obliviatum schreef:
    (...)
    hij wilde een heel ras van mensen met blond haar en blauwe ogen opbouwen (kweken eigenlijk)


    Waarom? Omdat ze 'mooier' zijn -bitchface- (ik heb niets tegen blauwe ogen of blond haar hoor)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Waarom? Omdat ze 'mooier' zijn -bitchface- (ik heb niets tegen blauwe ogen of blond haar hoor)


    dan zou ik het niet overleven, ik heb rood haar en blauw/grijze ogen.

    ik denk dat hij het wou omdat hij zichzelf niet goed genoeg vond met zijn koolzwarte haar.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Het beroep van de laatste persoon die de 11stedentoch gewonnen heeft is spruitjesboer ^^
    Serieus, dat weet ik ondertussen al een paar jaar ^^


    Live life limitless.

    Nightcrawler schreef:
    Kut... ik leef 5 jaar minder lang.

    Als dat betekent dat met elke dag waarop je zes uur naar een scherm kijkt, je levensverwachting afneemt, was ik al lang dood.

    OT: Mozart werd geboren op 27 januari 1765 en stierf op 5 december 1791.
    Beethoven droeg zijn derde symfonie, Eroïca, op aan Napoleon, maar nadat Napoleon zichzelf tot keizer had gekroond, streepte hij de opdrage op de originele partituur zodanig hard door dat er een gat in het papier ontstond. En toen hij stierf, liet hij in zijn bezit achter voor zijn "onsterfelijke geliefde," maar tot aan vandaag de dag weet niemand wie dat is.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    dependable schreef:
    (...)

    dan zou ik het niet overleven, ik heb rood haar en blauw/grijze ogen.

    ik denk dat hij het wou omdat hij zichzelf niet goed genoeg vond met zijn koolzwarte haar.


    Ik al zeker niet, ik heb zwart haar en bruine ogen het tegenovergestelde van wat hij wou dus :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ZeroGravity schreef:
    (...)
    Als dat betekent dat met elke dag waarop je zes uur naar een scherm kijkt, je levensverwachting afneemt, was ik al lang dood.

    OT: Mozart werd geboren op 27 januari 1765 en stierf op 5 december 1791.
    Beethoven droeg zijn derde symfonie, Eroïca, op aan Napoleon, maar nadat Napoleon zichzelf tot keizer had gekroond, streepte hij de opdrage op de originele partituur zodanig hard door dat er een gat in het papier ontstond. En toen hij stierf, liet hij in zijn bezit achter voor zijn "onsterfelijke geliefde," maar tot aan vandaag de dag weet niemand wie dat is.

    Nee, ik bedoel: Als je elke dag 6 u naar een beeldscherm kijkt, leef je 5 jaar minder. Dus je leeft in totaal dan maar 5 jaar minder. Niet per dag. Btw dit is gwn een gemiddelde. Je kunt er nog steeds 100 mee worden.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hitler zijn voorouders waren Joods.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mieren tellen hun stappen
    Roodharige mensen voelen meer pijn
    Vrouwen worden slimmer door een zwangerschap


    Live life limitless.

    In de gemiddelde chocoladereep zitten 8 insectenbenen

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:51 ]


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Mieren tellen hun stappen
    Roodharige mensen voelen meer pijn
    Vrouwen worden slimmer door een zwangerschap

    OMG dus als we slimmer willen worden, moeten we zwanger raken. xD:O


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nijlpaardenmelk is roze :3.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Cambridge schreef:
    Nijlpaardenmelk is roze :3.

    Dus dat is Fristi ! ^^


    Live life limitless.