• Owkee mijn zusje heeft dus een Ferb obsessie, van Phineas en Ferb. Ze doet echt heel eng en ze lult de hele tijd alleen maar over Ferb etc. Op haar deur hangt een mega Ferb hoofd, en een Ferb die knipoogt(die is btw echt doodseng), en al de afleveringen met samenvattende zin etc. hangt op haar kastdeur met nog meer Ferbs.
    Die Ferbs tekent ze btw zelf, wat ze overigens wel goed kan. Maar ik word echt gek van haar. Tijdens het eten praatte ze over niets anders dan Phineas en Ferb, ze zei: 'Als ik een inator van Dr. Doofenschmirtz noem, kun jij dan de aflevering die daarbij hoort zeggen??' Ik: 'WTF' Ik ken die titels van de afleveringen niet eensxD
    Tis btw wel een goed programma, dat moet ook gezegd worden.

    Om dit nog nuttig te houden: Heb jij een zusje/broertje met een idiote obsessie???

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:49 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn broertje is fan van pieter post. En dan zingt ie het intro liedje de hele dag xD dood vervelend.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mijn zusje heeft een obsessie met 'het oude huis Anubis'. .___.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik denk dat mijn zus eerder gek wordt van mijn One Direction obsessie haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Die van mij Winx Club, overal heeft ze posters hangen en kijkt het elke dag -.-


    Being happy is a choice ~

    Mijn broertje van net 10 is verslaafd aan Call of Duty.

    Mijn zusje heeft een vreselijke obsessie met Justin Bieber.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn broertje is verslaafd aan wannabe-gangster doen ofzo. En doen alsof hij skater is. Echt om gék van te worden joh; "Ik kan een ollie! Ik kan een backflip!" Ofzo, dat soort dingen. En dan gaat 'ie steps of skateboards kopen van honderden euro's. En hij heeft ook een obsessie met skate merken -.-


    Alis volat propriis.

    Mijn broer is helemaal fan van André van Duin en nog wat andre cabarets, 3x raden waar ik echt niet tegen kan.
    *Denkt aan zomervakantie op weg naar Frankrijk toen ze 2 uur lang André van Duin aan moest horen&


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn broer is helemaal fan van André van Duin en nog wat andre cabarets, 3x raden waar ik echt niet tegen kan.
    *Denkt aan zomervakantie op weg naar Frankrijk toen ze 2 uur lang André van Duin aan moest horen*


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn broertje heeft een facking obsessie met Assasin's Creed. -.-'

    Enigskind(nerd)


    Let it come and let it be

    me broer met computers als ik met hem praat gaat alleen maar over computers (zelfs als ik het over biologie heb o.O). Ik moet nu al ongeveer 9 jaar alles over computer aan horen ._.


    Shoganai i ne~

    PamperGurl schreef:
    Mijn broertje heeft een facking obsessie met Assassin's Creed. -.-'

    Ik hou van je broertje. Ik namelijk ook. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn nichtje heeft een obsessie met 'Het Huis Anubis'
    Ze heeft de posters, boeken, Dvdboxen, puzzelboekjes alles wat je maar kan bedenken. 0.0


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Mijn broertje en zusje van 3 zijn geobsedeerd met Dora & Diego.
    Mijn broertje van 7 is geobsedeerd met Justin Bieber. (Haat.)
    Mijn zusje van 8, weet ik niet.
    Mijn broer van 17 is geobsedeerd met zijn vriend.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.