• Owkee mijn zusje heeft dus een Ferb obsessie, van Phineas en Ferb. Ze doet echt heel eng en ze lult de hele tijd alleen maar over Ferb etc. Op haar deur hangt een mega Ferb hoofd, en een Ferb die knipoogt(die is btw echt doodseng), en al de afleveringen met samenvattende zin etc. hangt op haar kastdeur met nog meer Ferbs.
    Die Ferbs tekent ze btw zelf, wat ze overigens wel goed kan. Maar ik word echt gek van haar. Tijdens het eten praatte ze over niets anders dan Phineas en Ferb, ze zei: 'Als ik een inator van Dr. Doofenschmirtz noem, kun jij dan de aflevering die daarbij hoort zeggen??' Ik: 'WTF' Ik ken die titels van de afleveringen niet eensxD
    Tis btw wel een goed programma, dat moet ook gezegd worden.

    Om dit nog nuttig te houden: Heb jij een zusje/broertje met een idiote obsessie???

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:49 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Lang leven enigst kind zijn! *O*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn broertje heeft een ik-doe-mijn-zus-de-hele-tijd-na obsessie.. man wat issie irritant D:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nee, mijn broertje heeft geen obsessie.
    Ik wel (One Direction), maar ik hou het gewoon voor mezelf - ik val er anderen niet mee lastig. :Y)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    PamperGurl schreef:
    Mijn broertje heeft een facking obsessie met Assasin's Creed. -.-'

    Dat is gewoon vet. Ik hou van Assassin's Creed.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:14 ]


    Klainers gonna Klaine.

    Haha, ik denk dat ik eerder degene ben die mensen irriteert met mijn obsessies. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Mijn broertje heeft een obsessie met Servië en mijn zusje met de kleur zwart.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    SUCK schreef:
    Mijn broertje van net 10 is verslaafd aan Call of Duty.

    OMG dat is echt best erg eigenlijk.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    LWTomlinson schreef:
    Mijn broertje heeft een obsessie met Servië en mijn zusje met de kleur zwart.

    Er is niets mis met de kleur zwart :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Captain schreef:
    Haha, ik denk dat ik eerder degene ben die mensen irriteert met mijn obsessies. :'D

    lolxD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Melodies schreef:
    Mijn broertje heeft een ik-doe-mijn-zus-de-hele-tijd-na obsessie.. man wat issie irritant D:

    lijkt me idd zwaar irritant


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    mijn broertje heeft een obsessie met minecraft.
    hij zit zo'n beetje de hele dag achter de computer.
    oja hij vind call of duty ook heel gaaf, wat is er nou leuk aan om mensen dood te schieten?


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Mijn zusje heeft een obesessie voor alle tv series die er maar bestaan. Mag ik lekker alles aanhoren wat ze een half uur geleden gekeken heeft.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn broertje heeft een Ps3 verslaving --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hahahaa oh my xD

    Mijn broertje is gek op oudere bands als Queen en Pink Floyd etc, maar daar kan ik me goed in vinden. (krul)


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Hahahaa oh my xD

    Mijn broertje is gek op oudere bands als Queen en Pink Floyd etc, maar daar kan ik me goed in vinden. (krul)

    Ja dat is niet zo heel erg...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."