• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:45 ]


    -

    [Kan niet. Ik heb Bloody Mary gezien en ik moet vanavond dankzij onze(mijn zus en ik) weddenschap naar IT,Final Destination en Saw kijken. Want als ik niet laat merken dat ik bang ben, krijg ik een nieuw boek. En ik hebmaar vijf uur geslapen.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 15:13 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    Ik leunde inmiddels ontspannen tegen de deurpost aan. Ze had me opgemerkt, dat was zeker, maar de grijns verdween niet van mijn gezicht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chaira Cinxia
    Onwillekeurig verstevigde ze haar grip op het mes, iets in zijn blik zorgde ervoor dat met haar gedachten terug ging naar gisteren. Ze voelde een aangenaam laagje kippenvel op haar lichaam verschijnen, waarna ze zich met een ruk omdraaide en het mes in de richting van de muur wierp. Het lemmet drong zich naarbinnen, en bleef uiteindelijk trillend staan.
    Daarna keek ze weer naar hem, en streek onbewust door haar lange, donkere lokken.


    -

    Daiyh
    zonder te bewegen keek ik toe. Ze kon behoorlijk goed mikken met diedingen. ik vroeg me af waar ze dat geleerd had.
    ik schudde mijn hoofd en begon haar richting uit te lopen. Wat kon mij het schelen waar ze dat geleerd had?
    'Hey,' zeg ik, met een bepaalde intimiteit in mijn stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxia
    Hij liep naar haar toe, en toen zijn sterke lichaam niet ver van de hare vandaan stond voelde ze een rilling over haar rug trekken. Haar zachtgroene ogen gleden even naar de zijne, waarna ze meteen weer wegkeek. Hij kon haar veel te goed, en veel te makkelijk lezen.
    'Hoi.' Haar stem klonk haar stem weer kil.


    -

    Daiyh
    Oh gut, hoor ik mezelf denken. Nog steeds haar maskertje. Maar ik zie de rilling die door haar lichaam gaat en ehet kippenvel op haarzachte huis.
    'Heb je me gemist, lieverd?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben ik weer! En voor wie het vroeg, ik heb medelijden met district 12 omdat Fayan en Saph helemaal los gingen op hun verdieping(A)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Een schamper lachje ontsnapte over haar lippen, waarna ze weer naar hem opkeek. 'Ik dacht dat je het nooit zou vragen.' Haar stem klonk cynisch, kil, maar tegelijkertijd suikerzoet.


    -

    Daiyh
    Ik grijns, zet een smal stapje dichter zodat ik bijna tegen haar aansta.
    'dat neem ik maar als een ja,' antwoord ik grijnzend, terwijl ik mijn hand tegen haar wang leg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fae schreef:
    [Ben ik weer! En voor wie het vroeg, ik heb medelijden met district 12 omdat Fayan en Saph helemaal los gingen op hun verdieping(A)]




    [Haha]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Fayan en Saph zijn gewoon sexy (joehoe) Ik kan niet wachten tot iemand weer het mutanten spul activeerd *O* Daar is een geheim methode voor. (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik word wakker en zie dat het alweer half vier is. Nou ja, ik was dan ook best laat naar bed gegaan. Eén uur lang had ik met wijd open ogen in bed gelegen, te wakker om te kunnen slapen, en toen was ik maar naar het trainingscentrum gegaan. Pas toen om zes uur de eerste voetstappen klonken was ik naar boven gegaan en uitgeput in slaap gevallen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [*gaat het vorige topic uitpluizen om die methode te vinden o.o*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ *O* kan je toch niet vinden. (wbw) Is a secret]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.