• Nou ik heb dus een vriend. Hij is 17 jaar en ik ben 13 en veel van mijn famille vind dat verschil te groot..

    Is die ook te groot? Ik hou wel van hem..

    Xx

    ik vind van niet


    We're all dancing to the same sad song.

    Zolang je maar van elkaar houd..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wel in jaren niet, maar in gedrag enzo waarschijnelijk wel. Hij zal waarschijnelijk andere dingen willen dan jij. En ik denk dat je familie ook bang is voor het geval van een loverboy.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    egte liefde kent geen leeftijd :P

    nee hoor.. waarschijnlijk vinden jou ouders van wel.
    maarja niemand kan bepalen of het een te groot leeftijs verschil is ja of nee.. en volgend jaar ( als hij 18 word) is hij dus officieel volwassen he... dus dan weet je dat ;) dan ben jij nog maar 14. het zijn maar 4 jaartjes... dusja.. veel plezier met je vlam schat ;)

    xxx

    ps. doe hem de groetjes van me :p


    Uzumaki Naruto<3

    vind van niet en als jullie elkaar echt graag zien zou het toch kunnen

    Ik vind dat t prima kan! zoals ze altijd zegge.. leeftijd maakt geen verschil x]

    ik vind dat niet hoowr.

    13 en 17 gebeurt tog veel?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    leeftijd maakt toch niet uit? Zolang jullie maar van elkaar houden is het goed toch? Ok, nu zeg ik niet dat je een relatie moet beginnen van 10jaar verschil ofzo.
    Ik vind 4jaar prima. (:
    Maak je dus geen zorgen en zit niet te piekeren over wat je familie zegt.


    -

    Tuurlijk ni.Da is maar 4 jaar ö

    leeftijd is toch maar een getal.. als je er zelf geen last van hebt waarom zouden andere mensen zich er mee gaan bemoeien ! ?

    XxX

    Zolang je maar van elkaar houd..


    idd

    Ik ben bijna 14 en mijn niet-vriendje is 16.
    In februari wordt hij 17 en ik word volgende week zaterdag 14 :d.
    So what?
    I love him *kwijl*


    I recycle my thoughts.

    Wel in jaren niet, maar in gedrag enzo waarschijnelijk wel. Hij zal waarschijnelijk andere dingen willen dan jij. En ik denk dat je familie ook bang is voor het geval van een loverboy.
    xoxo


    hij zei zo van ik wil je en toen zei ik van ik ben nog maar 13 en toen zei hij ik wacht daarom ook!

    Ik vindt dat als je echt van hem houd het opzich niet veel uitmaakt hoe oud hij is. Zolang hij je maar niet gebruikt en jij geen dingen doet tegen je zin in is alles in orde (:


    Get back motherfuckerz'

    Ik vin dat het wel kan.
    Maar hou er wel rekening mee dat hij miss dingen wil waar jij mischien nog niet aan toe bent ; )


    All the shit I did tonight those be the best memories