• Nou ik heb dus een vriend. Hij is 17 jaar en ik ben 13 en veel van mijn famille vind dat verschil te groot..

    Is die ook te groot? Ik hou wel van hem..

    Xx

    ik vind dat niet hoowr.
    13 en 17 gebeurt tog veel?

    Dat valt nog wel mee. En in de meeste gevallen betreft het onzekere meisjes die ten prooi vallen aan loverboys en in de prostitutie belanden.


    Bored.

    IK vind het wel oké hoor, zolang je je maar niet laat dwingen tot dingen die je niet wilt doen, zoals seks bijv. Tussen mijn ouders zit 17 jaar leeftijdsverschil, en hoewel ik het idioot vind dat ze uberhaupt kinderen hebben genomen, is er niets mis met het leeftijdsverschil tussen hen. For your information, mijn vader is nu 55 en mijn moeder is nu 37. Good luck!


    History is not hatred.

    Liefde kent geen leeftijd :)


    Let the Night embrace you

    Zolang hij je met respect behandelt is het normaal. Als hij te ver gaat, dan niet

    Kan wel.

    Mijn nicht is 16 en die heeft ook wel eens met een jongen van in de 20 en 22 jaar dus dat is heel normaal dat een oudere jongen een jonger meisje neemt ;).

    Het is vaak om het feit dat meisjes van in de 14 jongens van 14 wat kinderachtig vind. Maar like. Mijn meisje is ook maar 14 ( bijna 15 ) en ik ben 16 maar zelf ga ik veel met jongens van in de 18 om enzo.

    Zo als sommige mensen zeggen: Als je maar van elkaar houd ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik vind dat het wel kan!
    Ik zelf heb ook een vriend van 17,
    alleen ben ik een jaartje ouder dan jou.


    Camille :')

    Er is eigelijk geen te groot leeftijdsverschil. Als je van elkaar houdt, doet leeftijd er echt niet meer toe.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat weet je zelf beter denk ik. Wij weten niet hoe hij is. Als hij goed met je om gaat, maakt het niet uit.


    Mew <3

    Kvind vn niet x Mijn vriendin is 15 en haar lief is 22 en ze zijn nu al een jaar een koppl :)

    k vindt da totaal ni veel..
    als ge moest wete da ik op iemand ben vn 19/20 en ik ben maar 13 das erg he xD


    Imperfection Is Beautiful

    Ik vind van niet...

    Leeftijd maakt niet uit. Als je maar van elkaar houdt.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik vind, eerlijk, het minder?
    Kijk als je 13 bent ben je nog heel jong he? En de periode van 13 naar 17 verander je enorm. Daarom hebben jullie zweer waarschijnlijk ook grote verschillen in opzicht tegen bepaalde zaken. Verder zijn jongens van 17 nou niet bepaald preuts meer, en tja, dan vind ik 13 te jong? Vooral omdat de pubertijd er dus tussen zit.
    Maar je moet gewoon doen wat je zelf wilt. Pas alleen wel op.

    Doe wat je zelf vind, zolang jullie van elkaar houden is het altijd goed. No matter wat de leeftijden zijn.

    als je van hem houd is dat toch niet zo erg


    Evil is what I am. Death is what I bring

    Zo'n vriendin heb ik ook die is ook 13 alleen haar vriendje is 18, ik snap haar niet, heel veel mensen vinden het ook raar maarja, meot zij weten denk ik dan maarhet ligt er ook aan hoe is ze uitstraling, ik kenook een aardig persoon die word zeer binnekort 18 maar hy lijkt als ie goeie kleren aan heeft 14 en als ie werkt 18 ik ken hem namelijk van me vakantie werk


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak