• Do you wanna be immortal, if you could?
    Do wanna have an eternal life?
    Feeling pain, but never die?


    Op het eerste gezicht, zou je het niet zien. Ruby is een doorsnee tiener, net als elk ander en kwam zomaar ineens in Londen wonen. Ze viel niet bepaald op. Maar als je slim bent, zie je het. Als je goed op haar let, zou je het kunnen zien. Ze is perfect. Er is geen foutje te bespeuren in haar lichaam of haar gezicht.
    Wat je niet aan haar kan zien, is dat Ruby ijs kan besturen en zo iemand kan bevriezen als ze dat wilt. Ze komt namelijk uit een heel andere dimensie en is met haar 'vijanden' naar de aarde toegekomen om deze over te nemen. Niemand mag verliefd worden of het plan mislukt. Vastberaden weet ze zichzelf verborgen te houden, maar alles veranderd wanneer zij een zekere Harry Styles ontmoet.


    Rollen;
    #Aantal meisjes en jongens/ mannen vrouwen, mét superkrachten zoals bijv; Ijs sturen, noem maar op, uit haar dimensie. Verschillende leeftijden.
    #Vriendin Niall, Louis en Liam.


    Invullen;
    Rol:
    Volledige naam:
    Geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk, foto is genoeg - het liefst bekende mensen, naam dr bij vermelden -:
    Extra:
    Superkracht, voor meisjes en jongens uit haar dimensie:
    Titel:
    Waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 10:33 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Invullen;
    Rol: Uit Ruby haar dimensie.
    Volledige naam: Judith
    Geboortedatum: 02-04-1986
    Karakter: Fel, harteloos, maar liefdevol voor de mensen met wie ze omgaat.
    Uiterlijk, foto is genoeg - het liefst bekende mensen, naam dr bij vermelden -: Lindsay Lohan:


    Extra:
    Superkracht: Ze kan haar gevoelens uitschakelen. En ze kan andere mensen besturen. Voorbeeldje: 2 mensen elkaar laten afmaken.
    Titel: Our power, becomes your death.
    Waarschuwen?: Ja

    Rol: Maakt niet uit, voorkeur vriendin jongens
    Volledige naam: Samira Rose Valentiné
    Geboortedatum: 18-06-1994
    Karakter: Samira word door haar vrienden omschreven als een gekke deur maar eigenlijk is ze dat niet. Ze is de typische dromer, dromen over dingen die toch niet gebeuren. Haar bijnaam is dan ook Sweet Revenge dus dat betekent dat zij het niet op een eendaad houd.
    Uiterlijk, foto is genoeg - het liefst bekende mensen, naam dr bij vermelden -:

    Mila Kunis
    Extra:
    Superkracht, voor meisjes en jongens uit haar dimensie: Samira kan met een bepaalde beweging het dichtsbijzijnde water bij haar krijgen en het als een vloedgolf over iemand heen laten gaan.
    Titel: Your inside power.
    Waarschuwen?:Oké

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:42 ]


    Firm believer of all that is magic

    Volledige naam: Ilya Tompson
    Geboortedatum: 17/04/03
    Karakter: Ilya heeft gevoel voor humor en praat altijd. Hij is een echte chameur, daardoor mogen de meisjes hem graag. Verder is het een gigantische badboy.
    Uiterlijk: George Craig


    Superkracht: Hij kan dieren besturen, hiermee pest hij graag mensen ;D
    Extra: he loves singing
    Titel: zie mijn vorige.
    Waarschuwen: wanneer je gaat beginnen, graag :9~


    Jus drein jus daun

    Vriendin Louis: Mila Penelope Garcia. -> Strobe.
    Vriendin Liam: Carson Charlotte Benson. ->Zaynette.
    Vriendin Niall: Willow Alexandra Skandar. -> Mutant.
    De andere rollen worden gebruikt voor mensen uit haar dimensie, dus niet getreurd. Sowieso zie je je rol nog eens verschijnen! Heel erg bedankt voor het invullen!
    Much love,
    Charléne a.k.a Stewie

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 19:11 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Krijgen al die andere mensen zoals ik die niet gekozen zijn voor die rollen als vriendin van louis, niall en liam toch een rol in t verhaal dan?


    The sun will rise and we will try again.

    Ameliorer schreef:
    Krijgen al die andere mensen zoals ik die niet gekozen zijn voor die rollen als vriendin van louis, niall en liam toch een rol in t verhaal dan?

    Ja twinnie ;D


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    (...)
    Ja twinnie ;D


    Okee! :'D Met zoveel mensen schrijven we t verhaal dan. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ameliorer schreef:
    (...)

    Okee! :'D Met zoveel mensen schrijven we t verhaal dan. (:

    Haha, nee kijk. Ik schrijf het, maar ik gebruik jullie rollen omdat ik zelf geen leuke rollen enso weet, snap je? (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    (...)
    Haha, nee kijk. Ik schrijf het, maar ik gebruik jullie rollen omdat ik zelf geen leuke rollen enso weet, snap je? (:


    Ja dat bedoel ik haha!


    The sun will rise and we will try again.

    DANKJEEEE. :9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Dankjedankjedankjedankjewel! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Begin nou maar gauw :O
    Ben benieuwd :)


    Everything Is Impossible

    Hmm.. Sommige rollen pas ik een beetje aan (;


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'