• Woensdag is het zover, dan laat ik mijn tattoo zetten op mijn pols. Ik ben best wel nerveus. Het wordt een mixje tussen de eerste en de tweede lettertype. Hebben jullie tattoo's, zo ja, deed het pijn?


    To infinity and beyond •

    Ja, vleugels op mijn rug.
    Ik denk dat die van jou niet zoveel pijn gaat doen omdat het niet zo lang duurt. Hoe langer het duurt, hoe meer pijn het gaat doen.
    Ik heb langer dan 2 uur gezeten en dat deed onzettend veel pijn, vooral op het eind. Mijn vriendin zat hooguit een half uurtje voor 2 namen om haar polsen en dat deed veel minder pijn.


    Your make-up is terrible

    Nee. Ik ben daar niet voor - ik zal er nooit een zetten.
    Veel succes :P


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou eerder de 4e nemen. (: & ik wil er wel meerdere, als ik ouder ben.


    Save me from myself.

    Assassin schreef:
    Ja, vleugels op mijn rug.
    Ik denk dat die van jou niet zoveel pijn gaat doen omdat het niet zo lang duurt. Hoe langer het duurt, hoe meer pijn het gaat doen.
    Ik heb langer dan 2 uur gezeten en dat deed onzettend veel pijn, vooral op het eind. Mijn vriendin zat hooguit een half uurtje voor 2 namen om haar polsen en dat deed veel minder pijn.


    Nieuwsgierig hoe het eruit ziet.. Heb je foto? ;$


    & ik heb er geen (: wil er wel ooit 1 op me pols


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb geen tattoo's, mijn vriend wel... Een salamander op zijn rug - buiten mijn weten om - gezet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja, ik heb er eentje op me pols.
    En dat deed behoorlijk pijn bij mij x__x


    "Don't look back, you're not going that way."

    Succes, maar mij niet gezien. :Y)


    I can't even think straight.

    Midna schreef:
    (...)

    Nieuwsgierig hoe het eruit ziet.. Heb je foto? ;$


    & ik heb er geen (: wil er wel ooit 1 op me pols





    Was hij net een dag gezet.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:03 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb nog geen tattoo. Op vrijdag 27 Januari 2012 wel :'D


    -

    Assassin schreef:
    (...)




    Was hij net een dag gezet.


    Ahwww wat schattig ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    (...)




    Was hij net een dag gezet.

    Dat is echt vet! (al zou ik het zelf nooit doen :Y))

    OT Veel succes dan (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Assassin schreef:
    (...)




    Was hij net een dag gezet.


    Respect, ik zou echt KEIHARD wegrennen als iemand me dat aan zou willen doen, maar het staat mooi ;).
    OT: mijn vader wil een kleine met mijn naam en die van mijn moeder, maar mijn moeder zei dat hij dan beter "ik ben vrijgezel" kon tattoëren (omdat dat dan het geval zou zijn, heb ik mijn vriend ook mee gedreigd maar hij luisterde niet D: )


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    (...)




    Was hij net een dag gezet.


    Sorry, niet persoonlijk bedoeld ofzo maar ik vind het echt niet mooi. Het is echt groot :O Ik zie het al voor me hoe dat eruit gaat zien als je 60 bent! :| Maarjah, ieder zijn ding. :Y)

    Ik ga over een aantal maanden een cherryblossem op de linkerkant van mijn linkervoet zetten.



    Zoiets, alleen dan minder breed en iets korter(krul)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:13 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:


    Zoiets, alleen dan minder breed en iets korter(krul)

    Vind ik erg slim van je. :)