• Woensdag is het zover, dan laat ik mijn tattoo zetten op mijn pols. Ik ben best wel nerveus. Het wordt een mixje tussen de eerste en de tweede lettertype. Hebben jullie tattoo's, zo ja, deed het pijn?


    To infinity and beyond •

    ik wil later 'Fearless' onder mijn borst laten tattoeëren, en een stukje uit mijn favoriete liedje :) "It's hard to hold a candle in the cold November Rain" [November Rain, Guns 'n Roses], en Forever rond mijn linker ringvinger :p


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    PamperGurl schreef:
    (...)

    Sorry, niet persoonlijk bedoeld ofzo maar ik vind het echt niet mooi. Het is echt groot :O Ik zie het al voor me hoe dat eruit gaat zien als je 60 bent! :| Maarjah, ieder zijn ding. :Y)


    Het lijkt groter dan dat het is hoor. :'D Ik hoorde wel meer mensen die het groot vonden op de foto maar toen ze het in het echt zagen vonden ze het heel erg meevallen.


    Your make-up is terrible

    Nee. Ik zou misschien wel ooit een tattoo willen, maar dan moet ik er 100% zeker van zijn en dat ben ik nu nog niet.

    Trouwens, die foto die hier gepost is van die twee vleugels: WAUW <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb geen tattoo, maar mijn vriendje...ik bedoel verloofde wel. Het deed niet pijn volgens hem, maar hij had dan ook alleen mijn naam laten zetten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    @Assassin
    Jouw tattoo is echt AMAZING


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.