• Ik had vandaag een toets geschiedenis over de scheiding tussen België en Nederland.
    Er zat ook een artikel bij waarin Wilders zei dat Vlaanderen en Nederland weer bij elkaar moeten horen, en eigenlijk zou ik het wel tof vinden, haha.

    Dus, zou jij, als Nederlander of Vlaming, een hereniging tussen Vlaanderen en Nederland zien zitten?
    Ik heb een hele lijst waarom ze bij elkaar moeten horen, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan maken. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Absoluut niet. Sorry Belgen, ik hou van Nederland. Geen hereniging, dan verhuis ik naar Engeland!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Captain schreef:
    (...)
    WTF?
    Bier is een Belgisch product. Wat jullie hebben noem ik geen bier. :'D

    Zij had het over Belgisch bier. Ze zei dat Nederlands bier limonade was...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jongens, kijk eens naar de voordelen. :Y)
    We krijgen er grote steden zoals Gent, Brussel en Antwerpen bij, we krijgen een verbeterd schoolsysteem, we zullen de pan uit rocken, en Nederlanders zijn heel erg awesome.
    En goed, goed, we gaan wel het Verenigd Belgisch Koninkrijk heten, oké? D:
    We lijken op elkaar, we zijn diep vanbinnen nog steeds met elkaar verbonden, maar zijn door die stomme Filips II uit elkaar gedreven!
    We gaan weer samen strijden tegen de wereld! We gaan een wereldimperium bouwen!
    Ik zal de macht overnemen! Ik zal over de wereld heersen! MUHAHAHA.
    Oké, negeer dat laatste maar, dat is gewoon een grapje. :'D
    Maar het zou leuk zijn als jullie op me zouden stemmen voor president. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Weet je wat pas irritant is? Ik lees in gedachten alle reacties in het Vlaams, omdat ik er zowat mee ben gebombardeerd. D:

    Haha!
    Nouja, ik hou van België, heel veel, met al die idiote wetten en dat raar politiek systeem en al die stomme tekorten! Maar ik hou er gewoon van, ik heb daar geen reden voor. Ik hoef dat ook niet. België is het beste land ter wereld.
    En ik ga mijn mening verdedigen tegen iedereen die daar anders over denkt of die durft te zeggen dat België stom is of dat Belgen een stom volk is.
    Kijk is eerst naar jullie zelf. Zijn jullie beter soms? (:
    In welke opzichten dan?
    Dat is wat ik bedoel. Ga niet zitten zeiken over een land waar je niet minstens 2 jaar in gewoond hebt en niet hebt geprobeerd je te integreren. Want dan praat je onzin.


    Where there is a sea there are pirates...

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Zij had het over Belgisch bier. Ze zei dat Nederlands bier limonade was...

    Ah zo, dan heeft ze gelijk. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Roux schreef:
    Jongens, kijk eens naar de voordelen. :Y)
    We krijgen er grote steden zoals Gent, Brussel en Antwerpen bij, we krijgen een verbeterd schoolsysteem, we zullen de pan uit rocken, en Nederlanders zijn heel erg awesome.
    En goed, goed, we gaan wel het Verenigd Belgisch Koninkrijk heten, oké? D:
    We lijken op elkaar, we zijn diep vanbinnen nog steeds met elkaar verbonden, maar zijn door die stomme Filips II uit elkaar gedreven!
    We gaan weer samen strijden tegen de wereld! We gaan een wereldimperium bouwen!
    Ik zal de macht overnemen! Ik zal over de wereld heersen! MUHAHAHA.
    Oké, negeer dat laatste maar, dat is gewoon een grapje. :'D
    Maar het zou leuk zijn als jullie op me zouden stemmen voor president. :Y)

    Wij hebben inderdaad een veel beter, makkelijker en efficiënter schoolsysteem, dat is een feit. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Persoonlijk zou ik dat niet willen.
    Niet omdat ik geen Nederlander wil zijn, maar omdat ik ons echt als een apart volk beschouw en iedereen weet dat wij dat wij totaal andere gewoonten hebben. Ik ben ook tegen de splitsing van België, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Captain schreef:
    (...)
    Haha!
    Nouja, ik hou van België, heel veel, met al die idiote wetten en dat raar politiek systeem en al die stomme tekorten! Maar ik hou er gewoon van, ik heb daar geen reden voor. Ik hoef dat ook niet. België is het beste land ter wereld.
    En ik ga mijn mening verdedigen tegen iedereen die daar anders over denkt of die durft te zeggen dat België stom is of dat Belgen een stom volk is.
    Kijk is eerst naar jullie zelf. Zijn jullie beter soms? (:
    In welke opzichten dan?
    Dat is wat ik bedoel. Ga niet zitten zeiken over een land waar je niet minstens 2 jaar in gewoond hebt en niet hebt geprobeerd je te integreren. Want dan praat je onzin.

    Nou, er zijn véél meer negatieve dingen hoor :'D. Daarbij als het nu amper met Wallonië lukt, waarom dan wel met Nederland? Jullie zijn ook een andere cultuur, en dat zal gewoon nog steeds dezelfde problemen veroorzaken als degene die we nu in België hebben :'D. Dus dan komen beide landen volgens mij alleen maar slechter uit zoiets.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Roux schreef:
    Jongens, kijk eens naar de voordelen. :Y)
    We krijgen er grote steden zoals Gent, Brussel en Antwerpen bij, we krijgen een verbeterd schoolsysteem, we zullen de pan uit rocken, en Nederlanders zijn heel erg awesome.
    En goed, goed, we gaan wel het Verenigd Belgisch Koninkrijk heten, oké? D:
    We lijken op elkaar, we zijn diep vanbinnen nog steeds met elkaar verbonden, maar zijn door die stomme Filips II uit elkaar gedreven!
    We gaan weer samen strijden tegen de wereld! We gaan een wereldimperium bouwen!
    Ik zal de macht overnemen! Ik zal over de wereld heersen! MUHAHAHA.
    Oké, negeer dat laatste maar, dat is gewoon een grapje. :'D
    Maar het zou leuk zijn als jullie op me zouden stemmen voor president. :Y)
    en wat zijn de voordelen die België dan krijgt? ik kan voorlopig niet echt iets bedenken. Ik heb het niet op drop of kaas. En ik denk niet dat we op elkaar lijken, we zijn meer een haat-liefdeverhouding.


    Get outta my head!

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Nou, er zijn véél meer negatieve dingen hoor :'D. Daarbij als het nu amper met Wallonië lukt, waarom dan wel met Nederland? Jullie zijn ook een andere cultuur, en dat zal gewoon nog steeds dezelfde problemen veroorzaken als degene die we nu in België hebben :'D. Dus dan komen beide landen volgens mij alleen maar slechter uit zoiets.

    Ik zeg toch, ik wil niet dat België weer bij Nederland komt, dat wil ik juist niet. Ik wil eerst dat België zelf zijn structuur in orde brengt voor er andere drastische besluiten worden genomen.
    Ik kan er gewoon niet tegen als er slecht (als in hatelijk en aanvallend) over België gesproken wordt. Ik weet dat het irrationeel is, maar ik kan er écht niet tegen. Ik word daar enorm boos van.


    Where there is a sea there are pirates...

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Nou, er zijn véél meer negatieve dingen hoor :'D. Daarbij als het nu amper met Wallonië lukt, waarom dan wel met Nederland? Jullie zijn ook een andere cultuur, en dat zal gewoon nog steeds dezelfde problemen veroorzaken als degene die we nu in België hebben :'D. Dus dan komen beide landen volgens mij alleen maar slechter uit zoiets.


    Omdat ze in Wallonië frans spreken -domme opmerking ik weet het, maar ik kon het niet laten-


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Captain schreef:
    (...)
    Ik zeg toch, ik wil niet dat België weer bij Nederland komt, dat wil ik juist niet. Ik wil eerst dat België zelf zijn structuur in orde brengt voor er andere drastische besluiten worden genomen.
    Ik kan er gewoon niet tegen als er slecht (als in hatelijk en aanvallend) over België gesproken wordt. Ik weet dat het irrationeel is, maar ik kan er écht niet tegen. Ik word daar enorm boos van.

    Verkeerde post gequoted, wou die van roux doen, mijn fout :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Reloaded schreef:
    (...)en wat zijn de voordelen die België dan krijgt? ik kan voorlopig niet echt iets bedenken. Ik heb het niet op drop of kaas. En ik denk niet dat we op elkaar lijken, we zijn meer een haat-liefdeverhouding.

    Ooit waren we éénzelfde volk. Trouwens, al jullie beroemdste schrijvers (van bijvoorbeeld Statenbijbel) maar ook figuren zoals Joost van den Vondel en G.A. Bredero waren allemaal Vlamingen.
    Serieus. We hebben dezelfde bloed en begingeschiedenis, maar omdat we opgedeeld zijn kennen we elkaar niet meer.
    En ik ben niet voor de hereniging.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:40 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ooit waren we éénzelfde volk. Trouwens, al jullie beroemdste schrijvers (van bijvoorbeeld Statenbijbel) maar ook figuren zoals Joost van den Vondel en G.A. Bredero waren allemaal Vlamingen.
    Serieus. We hebben dezelfde bloed en begingeschiedenis, maar omdat we opgedeeld zijn kennen we elkaar niet meer.
    En ik ben niet voor de hereniging.
    Ja ooit. maar toen lukte het ook niet.
    En ik ben vlaming. Dus ik zie nog altijd geen voordelen. (:


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Ja ooit. maar toen lukte het ook niet.
    En ik ben vlaming. Dus ik zie nog altijd geen voordelen. (:

    Toen lukte het niet? Wanneer? :'D
    Toen we nog één natie waren? Hoezo lukte het dan niet? Hahahahaha.


    Where there is a sea there are pirates...