• Vandaag kwam dus mijn vriend langs...onverwachts...
    Had hij een cadeautje voor me bij zich...
    Dus ik maak het open...blijkt er Alice: Madness Returns in te zitten...(yeah) en die wilde ik zoooo verschrikkelijk graag hebben :D
    Ikke blij:Y) ik vind het zooooooo lief(flower) dat spel is namelijk niet zo goedkoop....

    Om het nuttig te houden...wie heeft er ook al zulke lieve cadeautjes gekregen?(flower)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:05 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aaww, lief (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Omg dat spel is awesome! x3
    En wat lief van hem! :3
    En ik heb al een tijdje geen cadeau meer gekregen.

    Ik kreeg van snoozer twee wangen vol eten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is zooo lief! <3
    Mijn broer kan me soms ook zo verrassen, echt superlief!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lief! :]
    Mijn vriend heeft ook vaak zulke acties als hij hierheen komt! Vooral omdat ik nooit cadeaus wil, lijkt hij extra zijn best te doen om iets mee te nemen. -.-
    En aangezien ik nooit zeg wat ik wil, in de hoop dat hij het ooit opgeeft, gaat hij dan op zoek naar kleine dingen van mijn karakter of gewoontes en dan gaat 'ie op die basis zoeken naar dingen. Zo zijn de dingetjes die ik krijg dus meestal heel erg persoonlijk en met liefde uitgezocht. Dan smelt ik toch altijd weer even. :'D <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ahw, dat is lief. :3
    Ik wil dat spel ook trouwens. :p


    Take me to wonderland

    RainbowDash schreef:
    Ik kreeg van snoozer twee wangen vol eten :Y)


    -Out-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Aaah, da's lief. (bloos)
    En een cadeautje van een viendje? Nog nooit gehad, want ik heb nog nooit een vriendje gehad :'D.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ahhh wat lief (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    awwwwwwww, al is het spel niet zo lief :'D


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Dehumanized schreef:
    Lief! :]
    Mijn vriend heeft ook vaak zulke acties als hij hierheen komt! Vooral omdat ik nooit cadeaus wil, lijkt hij extra zijn best te doen om iets mee te nemen. -.-
    En aangezien ik nooit zeg wat ik wil, in de hoop dat hij het ooit opgeeft, gaat hij dan op zoek naar kleine dingen van mijn karakter of gewoontes en dan gaat 'ie op die basis zoeken naar dingen. Zo zijn de dingetjes die ik krijg dus meestal heel erg persoonlijk en met liefde uitgezocht. Dan smelt ik toch altijd weer even. :'D <3

    Neem zo'n kiwi knuffel voor me mee uit NZ! (wbw)

    OT: Ik kreeg van mijn ex een roos toen we 5 maand samen waren. Dat was iets wat ik nóoit had verwacht van hem en daarom is dat het liefste cadeautje wat ik heb gekregen (bloos)


    -

    Funnybot schreef:
    awwwwwwww, al is het spel niet zo lief :'D


    daarom wilde ik het spel ook (A) je kunt je eigen frustraties er zo goed op uitleven(dance)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    awh :)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    awh :)

    Wat lief! Ik heb een kettinkje van mijn vriend gekregen toen we vijf maanden samen waren. 2 November zijn we 10 maanden samen :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!