• Vandaag kwam dus mijn vriend langs...onverwachts...
    Had hij een cadeautje voor me bij zich...
    Dus ik maak het open...blijkt er Alice: Madness Returns in te zitten...(yeah) en die wilde ik zoooo verschrikkelijk graag hebben :D
    Ikke blij:Y) ik vind het zooooooo lief(flower) dat spel is namelijk niet zo goedkoop....

    Om het nuttig te houden...wie heeft er ook al zulke lieve cadeautjes gekregen?(flower)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:05 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Remains schreef:
    Aaah, da's lief. (bloos)
    En een cadeautje van een viendje? Nog nooit gehad, want ik heb nog nooit een vriendje gehad :'D.

    Basecca schreef:
    Wat lief! Ik heb een kettinkje van mijn vriend gekregen toen we vijf maanden samen waren. 2 November zijn we 10 maanden samen :'D


    heb ik ook van hem gekregen, van mijn vriend...ik heb later een breekhartje gekocht en onze namen erin laten graveren...hij draagt hem dag en nacht...24/7:Y)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:54 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    heb ik ook van hem gekregen, van mijn vriend...ik heb later een breekhartje gekocht en onze namen erin laten graveren...hij draagt hem dag en nacht...24/7:Y)


    Dat hebben wij dus ook, haha. Als ik zeg dat hij het wel een keer af mag doen, gaat hij gillen: 'NEE, DAT DOE IK NIET! AF! GRR!' en vervolgens liggen we weer helemaal in een deuk, gewoon omdat zijn reacties vaak zo uitbundig zijn.
    En ik heb een ring van hem gekregen, een hele mooie. Die draag ik ook vaak.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Defensive schreef:
    Dat is zooo lief! <3
    Mijn broer kan me soms ook zo verrassen, echt superlief!


    En toen hield ik mijn muisknop ingedrukt en had ik drie reacties geplaatst..

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 23:07 ]


    I can't even think straight.

    -

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 23:06 ]


    I can't even think straight.

    -

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 23:06 ]


    I can't even think straight.

    Basecca schreef:
    (...)

    Dat hebben wij dus ook, haha. Als ik zeg dat hij het wel een keer af mag doen, gaat hij gillen: 'NEE, DAT DOE IK NIET! AF! GRR!' en vervolgens liggen we weer helemaal in een deuk, gewoon omdat zijn reacties vaak zo uitbundig zijn.
    En ik heb een ring van hem gekregen, een hele mooie. Die draag ik ook vaak.


    awwwww....wat lief....wat zou ik blij zijn als ik een ring zou krijgen(dance)(flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    awwwww....wat lief....wat zou ik blij zijn als ik een ring zou krijgen(dance)(flower)


    Ik heb er in totaal twee gekregen van twee verschillende mensen. Eéntje van een vriend van mij, Fred, dat is een plastic ring uit een automaat - hij wilde voorkomen dat ik later met iemand anders zou gaan trouwen dus zijn wij "getrouwd" met ringen uit een automaat xD, en die van mijn vriend. Ben er heel blij mee ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Never ever had a boyfriend, but thats really cute:3


    Let it come and let it be