• Ik heb net ontdekt dat de fobie die ik heb (eigenlijk heb ik er meer dan 10, maar goed!) nyctofobie is.

    nyctofobie
    nyc - to - fo` bie [nik-] («Grieks) de -woord (vrouwelijk) angst voor de nacht, de duisternis


    Ik ga dus echt niet in een of andere therapie hier voor, wat iemand me aanraadde, dat is ook zo lame, zit je daar een beetje te leren hoe je niet bang kan zijn in het donker.. nouja het is wel altijd beter dan elke nacht het licht aan hebben.. :I ik zou het echt niet weten wat ik moet doen.

    Nuttigheid: Wat zijn jullie fobieën?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik weet niet of ik een fobie heb... ik heb alleen een alergie, en dat is dat ik alergisch ben voor chocolade vla.

    Ik heb meerdere fobieën en het is echt heel vervelend, maar ook die jij hebt.
    En dat is heel vreemd, want het kwam zomaar ineens opzetten, van de ene op de andere dag. :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het is maar zwak, maar er is aangetoond dat ik 't heb. Vroeger had ik er heel veel last van.

    Phobophobia (from Greek: φόβος, phobos, "fear") is a phobia defined as the fear of phobias, or the fear of fear, including intense anxiety and unrealistic and persistent fear of the somatic sensations and the feared phobia ensuing. Phobophobia can also be defined as the fear of phobias or fear of developing a phobia.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    No offence, maar om al direct van een fobie te spreken ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Sorry Chris... Ik ben gewoon de schuld hieraan hè, angst voor de nacht...? Arm jochie...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Monkeyslut schreef:
    No offence, maar om al direct van een fobie te spreken ...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Is dan elk kindje nyctofobisch? :/
    Ik ben vreselijk claustrofobisch, ik kan soms zelfs bang worden in een gewoon gebouw. Daarnaast loop ik liever 20 verdiepingen dan dat ik met de lift ga, en doe ik bijna nergens het toilet op slot, en zo wel, alleen als er een raampje is of de deur niet helemaal aansluit van boven naar beneden.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Is dan elk kindje nyctofobisch? :/
    Ik ben vreselijk claustrofobisch, ik kan soms zelfs bang worden in een gewoon gebouw. Daarnaast loop ik liever 20 verdiepingen dan dat ik met de lift ga, en doe ik bijna nergens het toilet op slot, en zo wel, alleen als er een raampje is of de deur niet helemaal aansluit van boven naar beneden.


    Ik ga niet eens die twintig verdiepingen omhoog :Y)
    Claustrofobie en hoogtevrees. Verder niks, behalve angst voor jongens met rood haar en daar is een reden voor


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Veel te veel. :'D
    Maar ook die van het donker ja, ik laat altijd mijn laptop aan zodat het licht schijnt tot ik slaap.
    En voor spinnen, daarvan ga ik vaak hyperventileren.


    Your make-up is terrible

    DEATHBAT schreef:
    Het is maar zwak, maar er is aangetoond dat ik 't heb. Vroeger had ik er heel veel last van.

    (...)

    Fearception


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Fearception


    My thoughts. Exactly. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    Veel te veel. :'D
    Maar ook die van het donker ja, ik laat altijd mijn laptop aan zodat het licht schijnt tot ik slaap.
    En voor spinnen, daarvan ga ik vaak hyperventileren.


    Die was ik ook nog vergeten. Toen ik een jaar of zeven was werd ik dan ook spontaan gek als we Harry Potter and the Chamber of Secrets keken, echt, ik HÁÁTTE die scène met de spinnen...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb alleen hoogtevrees, ik weet eigenlijk niet of dat een fobie is. Maar ik ben dus al bang als ik vanaf de eerste verdieping van een warenhuis naar beneden kijk


    Physics is awesome

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Fearception

    Fear within a fear.

    FEARCEPTION.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    Veel te veel. :'D
    Maar ook die van het donker ja, ik laat altijd mijn laptop aan zodat het licht schijnt tot ik slaap.
    En voor spinnen, daarvan ga ik vaak hyperventileren.

    Vergeet voeten niet he (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.