• Ik heb net ontdekt dat de fobie die ik heb (eigenlijk heb ik er meer dan 10, maar goed!) nyctofobie is.

    nyctofobie
    nyc - to - fo` bie [nik-] («Grieks) de -woord (vrouwelijk) angst voor de nacht, de duisternis


    Ik ga dus echt niet in een of andere therapie hier voor, wat iemand me aanraadde, dat is ook zo lame, zit je daar een beetje te leren hoe je niet bang kan zijn in het donker.. nouja het is wel altijd beter dan elke nacht het licht aan hebben.. :I ik zou het echt niet weten wat ik moet doen.

    Nuttigheid: Wat zijn jullie fobieën?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Basecca schreef:
    (...)

    Opgepakt en in de tuin gezet. Kan geen kwaad.

    @ Countenance:

    Daar heb ik opzich geen moeite mee, alleen wél als het een naaktslak is x']

    So he can stand against your but without clothing? :3


    Let it come and let it be

    Zaynette schreef:
    (...)IEEEEEEL MET JE BLOTE HANDEN?!


    Girl, I've changed diapers. This was nothing and I washed my hands afterwards :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Countenance schreef:
    (...)
    So he can stand against your but without clothing? :3


    I was talking about my boyfriend, getsiedekkie, ik hoef Abdullah Ibrahim (ik probeerde een Arabische naam te verzinnen maar ik faalde) niet aan mijn reet te hebben, getsiegetsiegetsie!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    (...)-lacht-
    Mitchell, jij bent zoooooo gemeen (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Basecca schreef:
    (...)

    Girl, I've changed diapers. This was nothing and I washed my hands afterwards :Y)
    Ohmygod, ik zou echt huilen, straks sprong hij op je (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Basecca schreef:
    (...)

    I was talking about my boyfriend, getsiedekkie, ik hoef Abdullah Ibrahim (ik probeerde een Arabische naam te verzinnen maar ik faalde) niet aan mijn reet te hebben, getsiegetsiegetsie!

    HE IS A FAMOUS DUDE FROM TAJIKISTAN (krul)


    Let it come and let it be

    Zaynette schreef:
    (...)Mitchell, jij bent zoooooo gemeen (cat)

    Ik weet het, revenge van jou geintje (bloos)
    Ik kan ook gemeen zijn (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat over slakken doet me ergens aan denken: een stel jongens vonden het leuk zo'n naaktslak eens recht in mijn gezicht te gooien een paar jaar geleden D: D: D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zaynette schreef:
    (...)Ohmygod, ik zou echt huilen, straks sprong hij op je (cat)


    Een slak kan niet springen, laat staan heel snel kruipen. Dadelijk kruipt 'ie je neus, mond, oor of nog iets ergers in : O


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Countenance schreef:
    (...)
    HE IS A FAMOUS DUDE FROM TAJIKISTAN (krul)


    Waar ligt dat? x']


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik weet het, revenge van jou geintje (bloos)
    Ik kan ook gemeen zijn (A)
    Maar jij doet gemeen, ik pest je niet met angst (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Fayan schreef:
    Dat over slakken doet me ergens aan denken: een stel jongens vonden het leuk zo'n naaktslak eens recht in mijn gezicht te gooien een paar jaar geleden D: D: D:

    Did u break their balls? _O_


    Let it come and let it be

    Basecca schreef:
    (...)

    Waar ligt dat? x']

    Geen idee maar het klinkt zo leuk (nerd)


    Let it come and let it be

    Fayan schreef:
    Dat over slakken doet me ergens aan denken: een stel jongens vonden het leuk zo'n naaktslak eens recht in mijn gezicht te gooien een paar jaar geleden D: D: D:

    Ik zou ze echt vermoord hebben(cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Basecca schreef:
    (...)

    Een slak kan niet springen, laat staan heel snel kruipen. Dadelijk kruipt 'ie je neus, mond, oor of nog iets ergers in : O
    Een slak kan wel springen, dat denk ik echt
    En als een slak dat doet he, straks eet hij me dan op


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John