• Ik heb net ontdekt dat de fobie die ik heb (eigenlijk heb ik er meer dan 10, maar goed!) nyctofobie is.

    nyctofobie
    nyc - to - fo` bie [nik-] («Grieks) de -woord (vrouwelijk) angst voor de nacht, de duisternis


    Ik ga dus echt niet in een of andere therapie hier voor, wat iemand me aanraadde, dat is ook zo lame, zit je daar een beetje te leren hoe je niet bang kan zijn in het donker.. nouja het is wel altijd beter dan elke nacht het licht aan hebben.. :I ik zou het echt niet weten wat ik moet doen.

    Nuttigheid: Wat zijn jullie fobieën?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb geen last van een fobie zover ik weet
    Ik knuffel altijd mat Slangen want die zijn schattig en spinnen zijn wel eng maar alleen als ze heel groot en harig zijn.
    En slakken zijn cool vooral naaktslakken als je erop gaat staan die patsen echt met zo'n cool geluidje uit elkaar Okeey dat klonk best gemen tegenover Naaktslakken.
    En van hoogtes heb ik ook nooit last gehad
    Hmm Ik ben gewoon nergens bang voor *Kuch*
    Behalve voor mijn moeder als ze boos is dan begint ze soms met vorken te gooien dat is echt doodeng...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hematofobie (angst voor bloed) en kynofobie (angst voor honden).


    Think before you act.

    Ik ben echt heel erg bang voor spinnen, wespen, vliegen, glazenwassers eigenlijk al die soorten insecten ga ik al gillen, ren ik voor weg - ik ontwijk ze zeg maar. Ik kan alleen tegen lieveheerstbeestjes en gewone, zwarte mieren. Ook ben ik bang voor het donker en kan ik absoluut niet tegen bloed.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zover ik weet.. géén.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Voeten. En sinds kort ben ik gewoon bang om in het donker naar boven te lopen :'D Ik denk altijd dat er achter een hoekje een enge clown staat helemaal onder het bloed met zo'n grijns (no_chears) Dus ik kijk eerst achter elk hoekje voordat ik verder loop. Jup ik ben een mietje (bloos)

    Maar dat zijn eigenlijk niet echt fobieën. En ik heb geen zin om al die fobieën op te zoeken om te kijken of ik er 1 heb :'D

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 12:47 ]


    -

    Aragnofobie = spinnenfobie


    Take me to wonderland

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vuur is leuk (bloos)


    Nee, dat is het niet als je een keer je huis bijna in de fik heb gestoken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    (...)

    Nee, dat is het niet als je een keer je huis bijna in de fik heb gestoken.

    Dat is wat minder ja ^^'
    Als kind heb ik mijn hand boven een kaars gehouden en toen in het kaarsenvet gedaan, don't know why but it did hurt like hell.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    geen fobie :)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Fobie voor clowns en grote zwarte spinnen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    hoogtevrees en nog geen klein beetje

    owkeej mensen moeten nu niet gaan lachen...
    maar ik heb een soort van fobie voor spiegels voornamelijk snacht's of in het donker, neej ik ben niet bang in het donker alleen voor spiegels in het donker...


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Progeny schreef:
    Ik denk dat veel mensen hier hun angst veel te snel een fobie noemen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zoals ik net lees heet de fobie die ik heb nyctofobie.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.