• Ik heb net ontdekt dat de fobie die ik heb (eigenlijk heb ik er meer dan 10, maar goed!) nyctofobie is.

    nyctofobie
    nyc - to - fo` bie [nik-] («Grieks) de -woord (vrouwelijk) angst voor de nacht, de duisternis


    Ik ga dus echt niet in een of andere therapie hier voor, wat iemand me aanraadde, dat is ook zo lame, zit je daar een beetje te leren hoe je niet bang kan zijn in het donker.. nouja het is wel altijd beter dan elke nacht het licht aan hebben.. :I ik zou het echt niet weten wat ik moet doen.

    Nuttigheid: Wat zijn jullie fobieën?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Zaynette schreef:
    (...)Maar jij doet gemeen, ik pest je niet met angst (bat)

    Hmmm, dat klopt. Jij pest met me met mijn favoriete band (bat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fayan schreef:
    Dat over slakken doet me ergens aan denken: een stel jongens vonden het leuk zo'n naaktslak eens recht in mijn gezicht te gooien een paar jaar geleden D: D: D:
    Ik zou ze echt slaan, niet vermoorden, dat is te erg, maar echt slaan, en schoppen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Ik zou ze echt slaan, niet vermoorden, dat is te erg, maar echt slaan, en schoppen


    Or you just give them a high-five. In the ass. With a bazooka.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zaynette schreef:
    (...)Ik zou ze echt slaan, niet vermoorden, dat is te erg, maar echt slaan, en schoppen


    I did. Really hard. *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmmm, dat klopt. Jij pest met me met mijn favoriete band (bat)
    Maar ik neem aan dat je favoriete band niet je grootste angst is? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Maar ik neem aan dat je favoriete band niet je grootste angst is? :W

    Truueeeeee, alsnog. REVENGE!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb sociale fobie, ook wel spreekangst genoemd. Ik kan echt niet voor een groep mensen iets zeggen zonder rood te worden, te trillen etc. Zelfs niet voor een groep van 4 mensen groot, mijn familie (op een familie feest ofzo) of als enige praten tegen al mijn vrienden.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Fayan schreef:
    (...)

    I did. Really hard. *O*
    Jeeeeej, goedzo! *O*
    Jaikgebruikgoldmembersmileysomdatikdatgewendbenensindsgisterengeengoldmembermeerbenenmorgenwelweerword


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Maar ik neem aan dat je favoriete band niet je grootste angst is? :W


    OMG. OneDirection? Dat zou ik ook erg vinden... Fred houdt van James Blunt en een of ander homobandje... :x


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Or you just give them a high-five. In the ass. With a bazooka.
    Nadat ik uitgehuild zou zijn, zou ik dat doen :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Basecca schreef:
    (...)

    OMG. OneDirection? Dat zou ik ook erg vinden... Fred houdt van James Blunt en een of ander homobandje... :x

    1D? Ik? Kom even onder je steen vandaan wil je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Basecca schreef:
    (...)

    OMG. OneDirection? Dat zou ik ook erg vinden... Fred houdt van James Blunt en een of ander homobandje... :x
    Fred?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Nadat ik uitgehuild zou zijn, zou ik dat doen :W


    Goed zo. Maar kan je wel tegen slangen enzo? De broer van een vriend van mij heeft een of andere wurgslang, die hij serieus Ronald heeft genoemd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zaynette schreef:
    (...)Fred?


    Een vriend van me. Hij is gek in zijn hoofd en wil maar niet toegeven dat hij bi is x']


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    1D? Ik? Kom even onder je steen vandaan wil je?




    HET LICHT...! AAH! HET BRANDT!

    Ik leef in een kartonnen doos met internet en tv. Daar óp ligt een steen. Kun je over filosoferen, stenen... Kun je ook goed als huisdier houden. WILLEM!!!! <3

    Willem is mijn steen. Het is het ideale huisdier, geen uitwerpselen, onderhoud, hoef je niet uit te laten en blijft lang leven. Zeer trouwe metgezel.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!