• Mijn kleine broertje van 7 jaar wordt net zoals mij gepest op school...Hij kwam gisteren met een blauwe plek op zijn kaak thuis en vertelde mij dat een paar jongens uit zijn klas en van een hoger jaar hem sloegen en hem dik en traag en dom noemde. Het kwetst me echt omdat te horen , want ik weet hoe het is om gepest te worden ik heb het 6 jaar lang gehad. Vandaag zijn dan ook mijn ouders, ik heb hun dat natuurlijk ook verteld, naar zijn meester geweest en gezegd dat dit niet langer kan. Want een week geleden kwam hij ook met serieuze gaten in zijn broek thuis , hij zei dat het van een spijker was , maar je zag duidelijk dat er in geknipt was. Mijn broertje vertelde ook dat het al enkele weken aan de gang was. Ik vind het echt erg dat op die leeftijd al kinderen gepest worden! Dit is echt iets waar ik zo nijdig van wordt!

    Ik moest dit gewoon even ergens kwijt...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    dat is inderdaad zo triestig.. Kinderen kunnen zo grof zijn..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Kinderen die pesten zijn zo zielig! Hopelijk brengt dat gesprek tot resultaten.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Awh, dat is echt zielig. Niemand verdient het om gepest te worden.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 12:05 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Echt heel erg. Waarom pesten mensen?!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik snap wat je bedoelt; zelfde situatie. Mijn zusje is acht jaar oud, en wordt gewoon gepest door, -niet verkeerd of racistisch opvatten-, alle Turken op die gehele school. Ik woon dan wel in een klein dorpje, maar het zijn er alsnog twintig. Ze hebben een onuitgelegde haat tegenover haar, en die kinderen hebben haar fiets gejat/in elkaar getrapt, haar kleding kapotgemaakt, en wel meer van die dingen. Het is verminderd, maar dat is omdat ik geweld heb gebruikt bij een twaalfjarige die mijn zusje sloeg. Enfin, pesters zijn gewoon diep triest, maar die merken het nog wel op 't middelbaar. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kyou schreef:
    Kinderen die pesten zijn zo zielig! Hopelijk brengt dat gesprek tot resultaten.


    Dreams are the touchstones of our character.

    Ik krijg echt moordneigingen als ik zulke verhalen hoor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    DEATHBAT schreef:
    Ik snap wat je bedoelt; zelfde situatie. Mijn zusje is acht jaar oud, en wordt gewoon gepest door, -niet verkeerd of racistisch opvatten-, alle Turken op die gehele school. Ik woon dan wel in een klein dorpje, maar het zijn er alsnog twintig. Ze hebben een onuitgelegde haat tegenover haar, en die kinderen hebben haar fiets gejat/in elkaar getrapt, haar kleding kapotgemaakt, en wel meer van die dingen. Het is verminderd, maar dat is omdat ik geweld heb gebruikt bij een twaalfjarige die mijn zusje sloeg. Enfin, pesters zijn gewoon diep triest, maar die merken het nog wel op 't middelbaar. (bloos)


    Wow, oké bij jou zusje is het wel erg heftig... Maar inderdaad die zullen het wel merken op de middelbare school.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    7 jaar, en dat gaat al zo ver?
    Dat is echt gewoon onbegrijpelijk. D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Seel schreef:
    dat is inderdaad zo triestig.. Kinderen kunnen zo grof zijn..


    comfort in c h a o s

    op je 7e dit meemaken, is echt te sneu.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Een blauwe plek op kaak?
    Wauw... Dat is al erg voor 7 jaar.
    Oke... weten de leerkrachten dat?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Yum schreef:
    Echt heel erg. Waarom pesten mensen?!


    Weet wie je kan vertrouwen.

    Gelukkig zie je het, begrijp me niet verkeert het is kut voor je broer. Maar aan blauwe plekken kunnen leraren meer doen, als ze al wat doen. Aan woorden doen ze helemaal niks.
    Verder wel echt zielig voor je broertje. Ik hoop dat die laraar er wat aan doet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Die 7 jarigen zijn echt gestoord (no_chears) *denkt aan oude stage op de bso* Ik moet er niet aan denken dat die kinderen dat allemaal doen..


    -