• Mijn kleine broertje van 7 jaar wordt net zoals mij gepest op school...Hij kwam gisteren met een blauwe plek op zijn kaak thuis en vertelde mij dat een paar jongens uit zijn klas en van een hoger jaar hem sloegen en hem dik en traag en dom noemde. Het kwetst me echt omdat te horen , want ik weet hoe het is om gepest te worden ik heb het 6 jaar lang gehad. Vandaag zijn dan ook mijn ouders, ik heb hun dat natuurlijk ook verteld, naar zijn meester geweest en gezegd dat dit niet langer kan. Want een week geleden kwam hij ook met serieuze gaten in zijn broek thuis , hij zei dat het van een spijker was , maar je zag duidelijk dat er in geknipt was. Mijn broertje vertelde ook dat het al enkele weken aan de gang was. Ik vind het echt erg dat op die leeftijd al kinderen gepest worden! Dit is echt iets waar ik zo nijdig van wordt!

    Ik moest dit gewoon even ergens kwijt...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Seel schreef:
    dat is inderdaad zo triestig.. Kinderen kunnen zo grof zijn..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Als een van mijn broertjes zoiets overkomt en ik ben er bij, dan ram ik die mensen helemaal de grond iemand. Niemand komt aan mijn broertjes!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als mijn zussen/broertjes/zusjes worden uitgescholdenen/of worden geslagen en al die andere dingen. Dan ehh...ben ik mezelf niet meer en scheld ik de dader verrot.
    Ik weet zelf hoe het is en ik wil niet dat mijn zusjes en broertjes dat overkomt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:15 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zou die kutkinderen wel willen ophangen aan hun handen. Eens kijken of ze dan nog zo zijn. En een vinger minder maakt ook niet uit.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Atropos schreef:
    Awh, dat is echt zielig. Niemand verdient het om gepest te worden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oh my, dat kan ik heel goed begrijpen.
    Oké, ik scheld zelf ook weleens op mijn broertje en maak ook weleens ruzie met hem, maar dat is broer/zus gevecht, dat is in ieder gezin.
    Maar als ánderen hem gaan pesten dan word ik ineens heel beschermend. Ook tegenover mijn zusje trouwens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    dat is gewoon triest, pesten is zo wie zo triest.
    zelf is het (op het middelbaar) zo dat het meer is van achter je rug om lachen en roddelen omdat ik niet zoals de rest ben.... ik denk dan zeg het dan recht in mijn gezicht:((. wat een trieste mensen toch tegenwoordig

    Je zou er toch bijna heen gaan en die etters voor hun gezicht staan. Zien of zij dat leuk vinden.
    Ik hoop voor jou en je broertje dat het snel opgelost wordt!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Seel schreef:
    dat is inderdaad zo triestig.. Kinderen kunnen zo grof zijn..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vraag me nu echt af wat voor opvoeding kinderen tegenwoordig krijgen, zeg...

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:00 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Wow D: Mijn broertje word ook gepest, écht zielig D:

    Wat ben ik blij dat mijn broer/zusje dat niet heeft, mijn hart zou er gewoon van breken. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Als ik een zusje/broertje had en hij/zij werdt gepest zou ik die pesters een voor een in elkaar slaan..

    Zoals ze hierboven zeggen, Op zo'n jonge leeftijd worden gepest is echt sneu !

    iHoran schreef:
    op je 7e dit meemaken, is echt te sneu.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse