• Mijn kleine broertje van 7 jaar wordt net zoals mij gepest op school...Hij kwam gisteren met een blauwe plek op zijn kaak thuis en vertelde mij dat een paar jongens uit zijn klas en van een hoger jaar hem sloegen en hem dik en traag en dom noemde. Het kwetst me echt omdat te horen , want ik weet hoe het is om gepest te worden ik heb het 6 jaar lang gehad. Vandaag zijn dan ook mijn ouders, ik heb hun dat natuurlijk ook verteld, naar zijn meester geweest en gezegd dat dit niet langer kan. Want een week geleden kwam hij ook met serieuze gaten in zijn broek thuis , hij zei dat het van een spijker was , maar je zag duidelijk dat er in geknipt was. Mijn broertje vertelde ook dat het al enkele weken aan de gang was. Ik vind het echt erg dat op die leeftijd al kinderen gepest worden! Dit is echt iets waar ik zo nijdig van wordt!

    Ik moest dit gewoon even ergens kwijt...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Yayde schreef:
    Echt heel erg. Waarom pesten mensen?!


    Onzekerheid, te weinig aandacht van pappie of mammie, noem maar op...


    26 - 02 - '16

    OMG dat het zo ver kan komen bij een 7-jarige.
    Succes meid. Ik geloof niet dat ik meer tips kan geven, dan laat hem weer/meer zelfvertrouwen krijgen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Schneider schreef:
    Ik krijg echt moordneigingen als ik zulke verhalen hoor.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    God, dat is echt zo erg. ;o Ik kan echt niet tegen pesten... Argh! >.<


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik vind het echt super zielig voor je broertje en triest van die mensen.
    damn, zeven jaar nog maar..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Yayde schreef:
    Echt heel erg. Waarom pesten mensen?!

    die pestoppen meppen, dat zal ze leren(cat)


    You can't not look cool with a crossbow.